Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інтерактивна панель для лабораторії методики фізики)
Очікувана вартість
134 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001419-b 7efaf62492784d64876fcafcaf67b62d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойчук Уляна Володимирівна


380342596056
tender@pnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА"
Код ЄДРПОУ: 02125266
Вебсайт: http://pnu.edu.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 57
Контактна особа: Бойчук Уляна Володимирівна
,380342596056,
tender@pnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 11:32
Очікувана вартість: 134 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель для лабораторії методики фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Шевченка,57, корп 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник оплачує Постачальнику поставлений товар протягом 5 календарних днів із дня поставки товару на склад Замовника, але не пізніше 31 грудня 2019 року. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 12:14
Технічні вимоги (3) (2).docx
12 листопада 2019 12:13
кваліф_крит.doc
12 листопада 2019 12:13
ДОГОВ_Р-ТОВАР 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання від 13 листопада 2019 об 11:37 год. повідомляємо наступне.
При здійсненні допорогової закупівлі замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та керується інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» затвердженою наказами ДП «Прозорро» від 19 .03.2019 року № 10 та від 20.03.2019 року №11.
Замовник допускає до розгляду товари будь-яких торгових марок, якщо запропоновані параметри еквівалента будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані в оголошенні технічні вимоги до предмета закупівлі.
Брати участь в процедурі закупівлі можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, він подає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка пропозицій здійснюється відповідно критерію оцінки-ціна, питома вага цінового критерію 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію «Ціна» та шляхом застосування електронного аукціону.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів ( у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 95 349,00
UAH з ПДВ
95 349,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Попівняк Андрій Михайлович 132 600,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 18:49
АНКЕТА УЧАСНИКА.pdf
19 листопада 2019 18:49
Згода.pdf
19 листопада 2019 18:49
32320000-2.pdf
19 листопада 2019 18:49
32320000-2 д.zip
19 листопада 2019 18:49
Довкілля.pdf
19 листопада 2019 18:49
ЄДР.pdf
19 листопада 2019 18:49
Технічні характеристики.pdf
19 листопада 2019 18:49
Право підпису.pdf
19 листопада 2019 18:49
Додаток 2.pdf
19 листопада 2019 18:49
Додаток 1.pdf
19 листопада 2019 18:49
32320000-2_3.jpg
19 листопада 2019 18:49
ст_17.pdf
19 листопада 2019 18:49
32320000-2_1.jpg
19 листопада 2019 18:49
32320000-2 д1.zip
19 листопада 2019 18:49
Довідка сертифікація.pdf
19 листопада 2019 18:49
32320000-2 Договір на проектор.pdf
19 листопада 2019 18:49
НЕСЕРТИФІКАЦІЯ.pdf
19 листопада 2019 18:49
ІНСТРУКЦІЯ ПАНЕЛЬ GT-65.pdf
19 листопада 2019 18:49
СЕРТИФІКАТИ НА ПАНЕЛЬ.pdf
19 листопада 2019 18:49
Завірені документи.pdf
19 листопада 2019 18:49
Витяг.pdf
19 листопада 2019 18:49
Аналогічні договори.pdf
19 листопада 2019 18:49
Scan1-Відгук Коломия.PDF
19 листопада 2019 18:49
32320000-2 ІАЦ.pdf
19 листопада 2019 18:49
лист відгук ІАЦ.jpg
19 листопада 2019 18:49
32320000-2_2.jpg

Публічні документи

19 листопада 2019 17:57
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:51
Doc to PNU GT65.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ

ФОП Попівняк Андрій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
#3231003275
Переможець 95 349,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 12:49

Документи

29 листопада 2019 12:49
прот_розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
#3231003275
95 349,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 12:49
прот_розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
971.pdf укладений
03 грудня 2019 15:15