Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
40 573,80 UAH
UA-2019-11-12-001400-b fcca86948b6a41fb990e7b8ed0ad7061
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:46
Очікувана вартість: 40 573,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


монітори, зовнішні диски, клавіатури, маніпулятори «Мишка»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Монітор Dell E2218HN (кошти міського бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Зовнішній диск (кошти міського бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Клавіатура (кошти міського бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Маніпулятор «Миша» (кошти міського бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:38
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі (або бути не гіршими), що заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Як видно з оголошення (подання пропозиції) та Технічних (якісних) вимог, Замовник вимагає від учасників при поданні пропозиції та таблиці порівняння технічних (якісних) вимог обов'язково зазначати торгівельну марку та модель пропонованої техніки. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 38 890,00
UAH з ПДВ
38 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 39 360,00
UAH з ПДВ
38 617,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" 40 500,00
UAH з ПДВ
39 354,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 12:13
Технічні характеристики_4.jpg
14 листопада 2019 12:13
Технічні характеристики_3.jpg
14 листопада 2019 12:13
Технічні характеристики_2.jpg
14 листопада 2019 12:13
Технічні характеристики_1.jpg
14 листопада 2019 12:13
Тендерна пропозиція.jpg
14 листопада 2019 12:13
Статут Комел 2018.pdf
14 листопада 2019 12:13
Санкції.jpg
14 листопада 2019 12:13
Охорона довкілля.jpg
14 листопада 2019 12:13
Не сертифікований товар.pdf
14 листопада 2019 12:13
Лист-згода.jpg
14 листопада 2019 12:13
Лист-довідка.jpg
14 листопада 2019 12:13
Лист про сертифікування.jpg
14 листопада 2019 12:13
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
14 листопада 2019 12:13
Договір 46.pdf
14 листопада 2019 12:13
Гарантійний лист.jpg
14 листопада 2019 12:13
Відомості про учасника.jpg
14 листопада 2019 12:13
Витяг Комел 16.09.2019.pdf
14 листопада 2019 12:13
Виписка з ЄДРПОУ 2015 нов..pdf
14 листопада 2019 12:13
Аналогічні договори.jpg
14 листопада 2019 12:13
IMG_20191001_0002.pdf
14 листопада 2019 12:13
E2218HN Decl.PDF
14 листопада 2019 12:13
E2218HN Cert.PDF

Публічні документи

15 листопада 2019 17:47
Документи якості.pdf
15 листопада 2019 17:29
Технічні характеристики.pdf
15 листопада 2019 17:06
Копія Статуту завірена.pdf
15 листопада 2019 17:06
Повноваження особи.pdf
15 листопада 2019 17:06
Ліцензія.pdf
15 листопада 2019 17:06
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 17:06
Виписка з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 17:06
Лист згода.pdf
15 листопада 2019 17:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 38 484,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:48

Документи

19 листопада 2019 15:14
Протокол № 50 від 19.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
38 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 15:14
Протокол № 50 від 19.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 8 від 28.11.2019.pdf укладений
28 листопада 2019 15:09