Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 3 590 233,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 951,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 107000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 17:49 |
3413 ТД постіль з бязі.docx | |
12 листопада 2019 17:49 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-10-000010 ● c308668feb7f4df08193816d1b02a6fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2020 09:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6. UA-2019-11-12-001247-a 12.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-14 12:16:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до підпункту 13.7 пункту 13 договору поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01 зазначено, що строк дії договору встановлюється з моменту його підписання сторонами до 31.12.2019 а в частині оплати та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено рознарядкою і, у разі необхідності, відповідним повідомленням, направленим на адресу постачальника, - до повного виконання.
Замовником укладено Додаткову угоду від 27.12.2019 № 1 до договору поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та продовжено дію договору від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01 до 31.03.2020 року, а в частині оплати та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено рознарядкою і, у разі необхідності, відповідним повідомленням, направленим на адресу постачальника, - до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-17 16:45:06
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 14.12.2020 (12:16:40), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Комплектів постільної білизни з бязі (Код ДК021: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) (за №ЦБД: UA-2019-11-12-001247-a) та повідомляє наступне.
1. Замовником здійснені всі розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01, який було продовжено на 2020. В якості документу, що підтверджує оплату по даному договору надаємо акти звірок взаєморозрахунків (Додаток № 1).
Загальна вартість договору з урахуванням всіх додаткових угод складає 4 157 280,00 грн., вкл. ПДВ 20%.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-12-001247-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі комплекту постільної білизни з бязі (ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-12-001247-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-12-001247-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). 1. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою.
2020-12-30 16:32:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"Українська швейна фабрика" #38942656 |
Переможець |
3 464 640,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 15:00
|
ЦЗВ-02-05319-01.pdf | укладений |
17 грудня 2020 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:14
|
ЦЗВ-02-05319-01 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:31
|
ЦЗВ-02-05319-01.pdf | укладений |
21 грудня 2019 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-05319-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |