Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти постільної білизни з бязі
Очікувана вартість
3 590 233,20 UAH
UA-2019-11-12-001247-a 22668bcf09df452793ba837702cb76ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:51
Очікувана вартість: 3 590 233,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 951,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Комплекти постільної білизни з бязі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12030 комплект
Комплект постільної білизни з бязі: простирадло – 2 шт. (214±1,0 х 120/126±1,0) см, наволочка верхня – 1 шт. (60±0,5х60±0,5) см, рушник махровий – 1 шт. (40/50±0,5х80/90±0,5) см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:49
3413 ТД постіль з бязі.docx
12 листопада 2019 17:49
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000010 ● c308668feb7f4df08193816d1b02a6fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 09:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6. UA-2019-11-12-001247-a 12.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 12:16:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до підпункту 13.7 пункту 13 договору поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01 зазначено, що строк дії договору встановлюється з моменту його підписання сторонами до 31.12.2019 а в частині оплати та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено рознарядкою і, у разі необхідності, відповідним повідомленням, направленим на адресу постачальника, - до повного виконання.
Замовником укладено Додаткову угоду від 27.12.2019 № 1 до договору поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та продовжено дію договору від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01 до 31.03.2020 року, а в частині оплати та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено рознарядкою і, у разі необхідності, відповідним повідомленням, направленим на адресу постачальника, - до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 16:45:06

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 14.12.2020 (12:16:40), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Комплектів постільної білизни з бязі (Код ДК021: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) (за №ЦБД: UA-2019-11-12-001247-a) та повідомляє наступне.
1. Замовником здійснені всі розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 20.12.2019 № ЦЗВ-02-05319-01, який було продовжено на 2020. В якості документу, що підтверджує оплату по даному договору надаємо акти звірок взаєморозрахунків (Додаток № 1).
Загальна вартість договору з урахуванням всіх додаткових угод складає 4 157 280,00 грн., вкл. ПДВ 20%.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-12-001247-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі комплекту постільної білизни з бязі (ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-12-001247-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-12-001247-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). 1. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою.

2020-12-30 16:32:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"Українська швейна фабрика" 3 464 640,00
UAH з ПДВ
3 464 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ" 3 513 000,60
UAH з ПДВ
3 513 000,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 13:39
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:36
Протокол НР.7Z
27 листопада 2019 13:36
Наказ Фролова Ю.М.7Z
27 листопада 2019 13:36
Лист для клієнтів.7z
27 листопада 2019 13:36
Гарантія 16086-19.7z
27 листопада 2019 13:36
Витяг із Статуту.7z
27 листопада 2019 13:36
Банківська ліцензія.7z
27 листопада 2019 13:36
Цінова пропозиція .PDF
27 листопада 2019 13:36
Сертифікат ISO 9001 2015.PDF
27 листопада 2019 13:36
Сертифікат ISО, .pdf
27 листопада 2019 13:36
Сертифікат ОЕКО переклад .pdf
27 листопада 2019 13:36
Сертифікат відповідності.PDF
27 листопада 2019 13:36
Сертификат ОЕКО .pdf
27 листопада 2019 13:36
Свідоцтво ПДВ.PDF
27 листопада 2019 13:36
Рішення учасника .PDF
27 листопада 2019 13:36
Рішення 2.2019.PDF
27 листопада 2019 13:36
Протокол випробувань.PDF
27 листопада 2019 13:36
Протокол випробувань 2.PDF
27 листопада 2019 13:36
проект Договору КПБ.PDF
27 листопада 2019 13:36
паспорт якості .PDF
27 листопада 2019 13:36
Пакувальний ярлик.PDF
27 листопада 2019 13:36
Лист пояснення.PDF
27 листопада 2019 13:36
Лист підтвердження .PDF
27 листопада 2019 13:36
ДСТУ ГОСТ 292982008.PDF
27 листопада 2019 13:36
ДСТУ 3119-95.PDF
27 листопада 2019 13:36
Доверенность .pdf
27 листопада 2019 13:36
Дилерський договір .PDF
27 листопада 2019 13:36
Гарантійний лист якість .PDF
27 листопада 2019 13:35
Гарантійний лист термін.PDF
27 листопада 2019 13:35
Гарантійний лист переклад .PDF
27 листопада 2019 13:35
Гарантійний лист .pdf
27 листопада 2019 13:35
Витяг.PDF
27 листопада 2019 13:35
Висновок СЕС 11545 .PDF
27 листопада 2019 13:35
Висновок СЕС 11544 .PDF
27 листопада 2019 13:35
257 Д-ка бенефіціар .PDF
27 листопада 2019 13:35
256 Д-ка витяг .PDF
27 листопада 2019 13:35
253 Д-ка довкілля .PDF
27 листопада 2019 13:35
251 Д-ка аналогічні договори .PDF
27 листопада 2019 13:35
250 Д-ка ст. 17 .PDF
27 листопада 2019 13:35
249 Лист згода .PDF
27 листопада 2019 13:35
248 Д-ка підпис ТД І Д.PDF
27 листопада 2019 13:35
247 Д-ка відомості учасника .PDF
27 листопада 2019 13:35
246 Вимоги до оцінки .PDF
27 листопада 2019 13:35
245 Порівняльна таблиця .PDF
27 листопада 2019 13:35
244 Дані на товар .PDF
27 листопада 2019 13:35
243 Д-ка довкілля .PDF
27 листопада 2019 13:35
242 Технічний опис .PDF

Публічні документи

27 листопада 2019 23:05
Електронний підпис
27 листопада 2019 23:05
3.2.1 ISO Виробника бязі.pdf
27 листопада 2019 21:17
Електронний підпис
27 листопада 2019 21:17
Цінова 24335 29202.pdf
27 листопада 2019 21:17
Зразки по UA-2019-11-12-001247-a.pdf
27 листопада 2019 21:17
гарантия_14979.zip
27 листопада 2019 21:17
Ліцензія завірена копія.zip
27 листопада 2019 21:17
лінцензія.zip
27 листопада 2019 21:17
Згода договір.pdf
27 листопада 2019 21:17
6.1 захист довкілля.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.1_ст. 17.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.1_додаток 5.pdf
27 листопада 2019 21:17
2.1 щодо ПДВ.pdf
27 листопада 2019 21:17
2.1 Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 21:17
1.3 згода перс.дані.pdf
27 листопада 2019 21:17
1.2. Повн директора.pdf
27 листопада 2019 21:17
1.2 Протокол директор.pdf
27 листопада 2019 21:17
1.2 користування печаткою.pdf
27 листопада 2019 21:17
1.2 довідка право підпису.pdf
27 листопада 2019 21:17
1.1 Відомості.pdf
27 листопада 2019 21:17
Право підпису ПП Ярослав.pdf
27 листопада 2019 21:17
Лист.pdf
27 листопада 2019 21:17
Дог з виробником ТОВАРУ.pdf
27 листопада 2019 21:17
довідка щодо терміну дії.pdf
27 листопада 2019 21:17
довідка щодо ДСТУ ГОСТ.pdf
27 листопада 2019 21:17
довідка щодо ДСТУ ГОСТ 2.pdf
27 листопада 2019 21:17
Довідка табл.pdf
27 листопада 2019 21:17
Довідка сертифікація.pdf
27 листопада 2019 21:17
Довідка 2.pdf
27 листопада 2019 21:17
Довідка 1.pdf
27 листопада 2019 21:17
5 Порівняльна таблиця 3.pdf
27 листопада 2019 21:17
5 Порівняльна таблиця 2.pdf
27 листопада 2019 21:17
5 Порівняльна таблиця 1.pdf
27 листопада 2019 21:17
4. Дані на товар.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.2.2 Копія OEKO-TEX.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.2.2 Копія OEKO-TEX переклад.PDF
27 листопада 2019 21:17
3.2.2 Гар лист2.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.2.1 ISO Идентичность.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.2.1 ISO Виробника бязі.pdf
27 листопада 2019 21:17
3.2 Довідка рос фед.pdf
27 листопада 2019 21:17
2.9 довкілля 2.pdf
27 листопада 2019 21:17
2.7 пакувальний ярлик.pdf
27 листопада 2019 21:17
2.6 Технічний опис.pdf
27 листопада 2019 21:17
2.5 Протокол МАХРА.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.5 Протокол КОМПЛЕКТ.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.4 СЕС Тканина бязь.PDF
27 листопада 2019 21:16
2.4 СЕС Рушник.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.4 СЕС Комплект.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.3 Паспорт якості.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.2 Т О Рушник.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.2 ДСТУ 3119-95 копія.pdf
27 листопада 2019 21:16
2.2 ГОСТ 29298 2008 копія.pdf
27 листопада 2019 21:16
1 Декларація Ярослав.pdf
27 листопада 2019 21:16
1 Декларація Текстиль.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"Українська швейна фабрика"

ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"Українська швейна фабрика"
#38942656
Переможець 3 464 640,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Українська швейна фабрика"
#38942656
3 464 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:00
ЦЗВ-02-05319-01.pdf укладений
17 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:14
ЦЗВ-02-05319-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:31
ЦЗВ-02-05319-01.pdf укладений
21 грудня 2019 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-05319-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 157 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 692 880,00 UAH)