Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампи настільні
Очікувана вартість
12 660,00 UAH
UA-2019-11-12-001170-b 862dfdb4cdbd4ae58a55938b47423def
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черненко Ірина Іванівна

380444253025 doks.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42475311
Місцезнаходження: 04070, Україна , місто Київ обл., Київ, Спаська, 12
Контактна особа: Черненко Ірина Іванівна
380444253025
doks.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:13
Очікувана вартість: 12 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Лампи настільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Спаська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 11:39
4 Проект договору Лампи.doc
12 листопада 2019 11:39
3 Кваліфікаційні критерії Лампи.doc
12 листопада 2019 11:39
2 Форма пропозиції Лампи.doc
12 листопада 2019 11:39
Оголошення.docx
12 листопада 2019 11:38
1 Технічні вимоги Лампи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 13 листопада 2019 16:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зверніть, будь-ласка, увагу, що в додатку №1 до документації про проведення закупівлі не вказано жодного посилання на будь-які торгові марки або моделі товарів. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 1 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД" 10 800,00
UAH з ПДВ
10 197,60
UAH з ПДВ
Документи
СКІДА МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 10 860,00
UAH з ПДВ
10 199,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 10 836,00
UAH з ПДВ
10 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 00:24
Пропозиція 4737873.zip

Публічні документи

18 листопада 2019 10:39
1.jpeg
18 листопада 2019 10:37
Довідка про тех можливості.pdf
18 листопада 2019 10:36
Довідка персонал.pdf
18 листопада 2019 10:36
Лист персон.дані+ст.17.pdf
18 листопада 2019 10:36
Лист гарантія поставки.pdf
18 листопада 2019 10:36
Паспорт.pdf
18 листопада 2019 10:36
ІНН, прописка.pdf
18 листопада 2019 10:36
Витяг розшир..pdf
18 листопада 2019 10:36
Виписка з ЄДР2.pdf
18 листопада 2019 10:36
Виписка з ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"

СКІДА МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"
#41566376
Переможець 10 197,60
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 13:57

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"
#41566376
10 197,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 362019.pdf укладений
06 грудня 2019 09:41