Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Сканери)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001158-a 5a41ba3b0e174674aaab1637200686ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махмудова Інна Андріївна

+380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Махмудова Інна Андріївна
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Сканери - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
(Сканери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України у національній валюті України в безготівковій формі за кошти міського бюджету та за умови наявності фінансування. Зобов’язання Покупцем за Договором з оплати вартості Товару виконується відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:16
Документація_Сканер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання надаємо відповідь:
1) Аналоги допускаються.
2) В тендерній документації присутня інформація про вказання найменування предмету закупівлі із зазначенням торгової марки чи моделі запропонованого товару учасником.
3) Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" 31 848,00
UAH з ПДВ
31 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:02
Статут_E-mail.pdf
15 листопада 2019 16:02
Витяг_АЛЬЯНС-ПРІНТ.pdf
15 листопада 2019 16:02
Тендерна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"
#42697648
Переможець 31 848,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 09:37

Документи

18 листопада 2019 09:37
Протокол_акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"
#42697648
31 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 09:37
Протокол_акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод.угода_до дог.№211119 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2019 10:37
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 16:18
Договір_211119.pdf укладений
21 листопада 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору, Додатку 1 та Додатку 2 до Договору в частині зміни розрахункового рахунку в реквізитах Покупця з р/р 35434036095263 на р/р 35442136095263 в ГУ ДКСУ у м. Києві. Всі інші умови до Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 211119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 308,00 UAH)