Сервер універсального типу (на основі Supermicro AS-4023S-TRT) або еквівалент
Очікувана вартість
485 800,00 UAH
UA-2019-11-12-001096-a 289637ff6c1a4926845dfc3856372a3b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070832
Місцезнаходження замовника: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46
Контактна особа замовника: Країло Микола Вікторович
380312613360
dep-trade@uzhnu.edu.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:22
Очікувана вартість: 485 800,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 858,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сервер універсального типу
(на основі Supermicro AS-4023S-TRT) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Капітульна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:00
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання!
Шановний учасник, повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.
Що стосується другого питання - повідомляємо, що в процедурі закупівлі можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до п. 11 (Розділу №3) Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Відповідь – Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
документація
Дата подання: 13 листопада 2019 13:46
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:09
Шановний Замовник! Прохання викласти документацію в форматі .doc для спрощення подачі тендерної пропозиції за формою яку ви вимагаєте.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, Закон України «Про публічні закупівлі» чітко не врегульовує питання про те, в якому саме розширенні повинні бути прикріплені документи під час оголошення Закупівлі. На веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/faq) в розділі «ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ» зазначено: «Питання: Якого формату має бути прикріплена тендерна документація, а також пропозиції учасників? Відповідь: Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.» Враховуючи дане роз’яснення повідомляємо, що тендерний комітет ДВНЗ «Ужгородський національний університет» здійснив оприлюднення тендерної документації в форматі .pdf, при цьому не вводив обмеження перегляду цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, чим дотримав норми чинного законодавства. Тендерна документація розроблена та оприлюднена ДВНЗ «Ужгородським національним університетом» згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі».
документація
Дата подання: 13 листопада 2019 14:21
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:29
Шановний замовник! Ми не казали що ви порушуєте закон у .pdf Ми лише просимо піти на зустріч та викласти .doc тому що дуже важко переробляти з .pdf в .doc таблиці
Відповідь: Доброго дня! Ваша вимога задоволена!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000018 ● eb00533a98a444bcbbc728562acc207a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-11 11:49:53
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.01.2020 № 1

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.01.2020 № 1

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-11-12-001096-a 12.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з встановленням порушень законодавства в частині укладання договору про закупівлю з ТОВ "Систематика Україна", ЄДРПОУ 40175293, 01010, м.Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ буд. 11А оф. 54 та на виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ - відкриті торги на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-12-001096-a ) код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (Сервер універсального типу (на основі Supermicro AS-4023S-TRT) або еквівалент) - ВІДМІНЕНО (ПРОТОКОЛ № 52/3 засідання тендерного комітету Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» від 20 січня 2020 року)

2020-01-20 16:01:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет", 02070832, Україна, Ужгород, вул. Підгірна,46
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сервер універсального типу (на основі Supermicro AS-4023S-TRT) або еквівалент, 485800UAH, 48820000-2, ДК021, 1, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 289637ff6c1a4926845dfc3856372a3b, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Систематика Україна". Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного вищого навчального закладу "Ужгородський національний університет" (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.11.2019 №52, тендерну пропозицію ТОВ "Систематика Україна" на відповідність умовам тендерної документації Замовника, протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій – визначення переможця від 09.12.2019 №52/2. За результатами моніторингу встановлено, що тендерний комітет Замовника 09.12.2019 визначив переможця торгів – ТОВ "Систематика Україна" з остаточною ціновою пропозицією 244 999,20 грн та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Станом на 15.01.2020 в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник не уклав протягом 20 днів з переможцем торгів договір про закупівлю. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 15 січня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення частини другої статті 32 Закону За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідність тендерної пропозиції ТОВ "Систематика Україна" умовам тендерної документації Замовника – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-01-21 12:31:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 285 600,00
UAH
244 999,20
UAH
Документи
ТОВ "ЕРА МОБАЙЛ" 485 000,00
UAH
245 142,00
UAH
Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІА-СЕРВІС" 384 810,00
UAH
248 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД" 480 000,00
UAH
480 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" 485 400,00
UAH
485 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 10:13
sign.p7s
10 грудня 2019 10:12
Документи переможця.pdf
28 листопада 2019 12:12
sign.p7s
27 листопада 2019 13:38
sign.p7s
27 листопада 2019 13:38
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 13:38
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 18:07
sign.p7s
25 листопада 2019 17:55
Письмова гарантія.pdf
25 листопада 2019 17:55
9. Лист підтвердження.pdf
25 листопада 2019 17:55
3. Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 17:55
2. Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 17:55
1. Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 17:55
6. Установчі документи.pdf
25 листопада 2019 17:55
5. Кваліфикаційні вимоги.pdf
25 листопада 2019 17:55
Банківськи реквізити.pdf
25 листопада 2019 17:55
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 19:01
19-лист_подтв.pdf
26 листопада 2019 19:01
18-лист_пов.pdf
26 листопада 2019 19:01
17-згода_перс_дан.pdf
26 листопада 2019 19:01
12-16-Установчі документи.pdf
26 листопада 2019 19:01
11-Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 19:01
10-Реквізити.pdf
26 листопада 2019 19:01
9-Довідка (ст 17).pdf
26 листопада 2019 19:01
8-Підтвердження досвіду.pdf
26 листопада 2019 19:01
7-Працівники.pdf
26 листопада 2019 19:01
6-Обладнання.pdf
26 листопада 2019 19:01
4-Проект договору.pdf
26 листопада 2019 19:01
3-6-Висновок.pdf
26 листопада 2019 19:01
3-5-Сертифікат.pdf
26 листопада 2019 19:01
3-4-Лист.pdf
26 листопада 2019 19:01
3-3-Висновок.pdf
26 листопада 2019 19:01
3-2-Лист авторизації.pdf
26 листопада 2019 19:01
2-Технічні характеристики.pdf
26 листопада 2019 19:01
1-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:22
sign.p7s
27 листопада 2019 16:21
проект договору.pdf
27 листопада 2019 16:21
пропозиція.pdf
27 листопада 2019 16:21
кваліфікаційні документи.pdf
27 листопада 2019 16:21
Довідка ДФС ТОВ.pdf
27 листопада 2019 16:21
партнерство_ сертіфікати.zip
27 листопада 2019 16:21
05_рішення.pdf
27 листопада 2019 16:21
договір водоканал.zip
27 листопада 2019 16:21
Довідка МВС.pdf
27 листопада 2019 16:21
договір інститут розвідки.zip
27 листопада 2019 16:21
Авторизаційний лист .pdf
27 листопада 2019 16:21
копія паспорту.pdf
27 листопада 2019 16:21
копія витягу.pdf
27 листопада 2019 16:21
технічна частина.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:06
sign.p7s
27 листопада 2019 14:55
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 14:55
Технічна частина.pdf
27 листопада 2019 14:55
Кваліфікаційні документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Переможець 244 999,20
UAH
09 грудня 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
244 999,20
UAH
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
20 січня 2020 15:58
Причина скасування
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Актуальні тендери

До пошуку