Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світловідбивні жилети
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001019-a 4c7e0b7a7f784f83a94a0b7d89249634
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 12:07
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Переможець аукціону надає зразок товару, який він пропонує.
5. Строк поставки товару,протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки.

Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.

*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Світловідбивні жилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, місто Київ, Київ, вул. Фрунзе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35113440-5 — Світловідбивні жилети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:45
Договір проект.docx
12 листопада 2019 16:44
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перевага надається учаснику пропозиція якого відповідає вимогам закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ" 50 010,00
UAH з ПДВ
50 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "3СМАРКЕТ" 72 060,00
UAH з ПДВ
72 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 11:57
Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2019 11:57
Сертифікат експертизи типу.pdf
19 листопада 2019 11:57
Паспорт якості.pdf
19 листопада 2019 11:57
Лист щодо поставки.pdf
19 листопада 2019 11:57
Висновок ДСЕЕ одяг.pdf
19 листопада 2019 11:57
Статут.PDF
19 листопада 2019 11:57
Рішення 4.PDF
19 листопада 2019 11:57
Описи.PDF
19 листопада 2019 11:57
Наказ.PDF
19 листопада 2019 11:57
Відомості про Учасника.pdf
19 листопада 2019 11:57
Витяг ПДВ.PDF
19 листопада 2019 11:57
Витяг ЄДР.pdf
19 листопада 2019 11:57
Виписка.PDF
19 листопада 2019 11:56
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 13:28
Гігієна на тканину.pdf
18 листопада 2019 13:28
Довідка про підприємство.pdf
18 листопада 2019 13:28
статут новый скан.zip
18 листопада 2019 13:28
свідоцтво.pdf
18 листопада 2019 13:28
Витяг з ЄДР.pdf
18 листопада 2019 13:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ"

ТОВ "3СМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ"
#40417551
Переможець 50 010,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ"
#40417551
50 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 314 від 26.11.2019 року.pdf укладений
27 листопада 2019 13:55