Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Тракріум (Атракурію добезілат (Atracurium), Маркаїн (Бупівакаїну г/х (Bupivacaine), Норадреналіну тартрат агетан (Norepinephrine), Роталфен (Декскетопрофен (Dexketoprofen))
Очікувана вартість
604 892,00 UAH
UA-2019-11-12-001003-a 4a1bd2901f5f491082c9c44ac97cbe80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ізюмова Олександра Олександрівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Ізюмова Олександра Олександрівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:16
Очікувана вартість: 604 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 024,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 упаковка
Тракріум 10мг/мл 5мл №5 (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
20 упаковка
Маркаїн 5мг/мл 20мл №5 (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bupivacaine
50 упаковка
Норадреналіну тартрат агетан 2мг/мл 8 мл №10 (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Norepinephrine
500 упаковка
Роталфен 50мг/2мл 2мл №5 (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexketoprofen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів через ГУ ДКСУ в м. Києві. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на свій рахунок. (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:37
ТД_фарм.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати якості
Дата подання: 14 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:40
Доброго вечора! Чи потрібно учаснику завантажувати до документів тендерної пропозиції сертифікати якості на запропонований товар або достатньо Листа з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, потрібно завантажувати

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 598 761,30
UAH з ПДВ
598 761,30
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 603 062,70
UAH з ПДВ
603 062,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 13:01
Електронний підпис
25 листопада 2019 12:59
Інші документи.pdf
25 листопада 2019 12:59
Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2019 12:59
Технічна частина.pdf
25 листопада 2019 12:59
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ПрАТ «МФК-ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 598 761,30
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
598 761,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 16:48
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 23:11
Додаткова угода_пролонгація.pdf зміни до договору
03 січня 2020 23:11
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 09:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 13:16
Договір №251.pdf укладений
10 грудня 2019 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення закупівлі на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується у розмірі не більше 20% від суми договору, відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 701 534,80
UAH (в тому числі ПДВ 45 894,80 UAH)