Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000955-a 49083a78d5af45b29a01de0479b24cd3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Севастьянов

0432611421 olimpiya1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОСДЮСШОР з хокею на траві "Олімпія"
Код ЄДРПОУ: 33716429
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Хлібна, 1, Винница, Винницкая область, Украина
Контактна особа: Сергій Севастьянов
0432611421
olimpiya1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:23
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:23
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Canon I-SENSYS MF264dw (2925C016) або еквівалент

Canon I-SENSYS MF264dw (2925C016) або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Canon I-SENSYS MF264dw (2925C016) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Хлібна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 12:28
оголошення.doc
12 листопада 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:26
ДОГОВІР поставки.doc
13 листопада 2019 12:28
оголошення.doc
12 листопада 2019 16:26
оголошення.doc
12 листопада 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:26
ДОГОВІР поставки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, допускаємо при умові виконання п.6 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме: У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею. Аналоги розглядаємо відповідно технічних характеристик, що вказані в тендерних вимогах закупівлі, у вигляді порівняльної таблиці.
В п.6 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів було внесено зміни, а саме: "Пропозиція в своєму складі має містити специфікацію товару із зазначенням загальної вартості предмету закупівлі, вартості за одиницю продукції та конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару."
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.п. 35 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Також ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, зберігання товару, отримання необхідних дозвільних документів, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону». При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основих принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 6 001,00
UAH з ПДВ
6 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 6 800,00
UAH з ПДВ
6 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 6 900,00
UAH з ПДВ
6 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 01:32
Персон дані 1.pdf
19 листопада 2019 01:32
Ненад Статуту.pdf
19 листопада 2019 01:32
СЕС Brother.pdf
19 листопада 2019 01:32
Декл відп BROTHER 1.pdf
19 листопада 2019 01:32
Паспорт код1.pdf
19 листопада 2019 01:32
Інформація про учасника.PDF
19 листопада 2019 01:32
Док Андросович1.pdf
19 листопада 2019 01:32
Техн характ Brother MFC-L2712DW.PDF
19 листопада 2019 01:32
Пропозиція.PDF

Публічні документи

19 листопада 2019 09:38
Витяг з ЄДР.PDF
19 листопада 2019 09:38
Виписка з ЄДР.PDF
19 листопада 2019 09:38
Реквізити підприємства.PDF
19 листопада 2019 09:38
Довідка щодо сертифікації.PDF
19 листопада 2019 09:38
Довідка щодо оподаткування.PDF
19 листопада 2019 09:38
Довідка щодо ліцензування.PDF
19 листопада 2019 09:38
Довідка щодо статуту.PDF
19 листопада 2019 09:38
статистика копия.pdf
19 листопада 2019 09:38
протокол.pdf
19 листопада 2019 09:38
наказ.pdf
19 листопада 2019 09:38
Технічні характеристики.PDF
19 листопада 2019 09:38
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Переможець 6 001,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 13:03

Документи

22 листопада 2019 13:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:02
повідомлення.pdf
22 листопада 2019 13:02
48 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
6 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 13:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:02
повідомлення.pdf
22 листопада 2019 13:02
48 протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:25
ЗВІТ.pdf укладений
03 грудня 2019 16:23
специфікація.pdf укладений
03 грудня 2019 16:23
договір бфп.pdf укладений
03 грудня 2019 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 001,00
UAH