Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (піддони душові, бачки зливні)
Очікувана вартість
42 500,00 UAH
UA-2019-11-12-000848-c 3f5ccba03c1541e1b6432cd2e3d2453b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 42 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 шт
піддони душові, бачки зливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:18
Додаток 6.docx
12 листопада 2019 16:18
ТД.doc
12 листопада 2019 16:18
Оголошення.doc
12 листопада 2019 16:18
Додаток 7.docx
12 листопада 2019 16:18
Додаток 5.docx
12 листопада 2019 16:18
Додаток 4.docx
12 листопада 2019 16:18
Додаток 1.docx
12 листопада 2019 16:18
Додаток 3.docx
12 листопада 2019 16:18
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:40
Дата відповіді: 14 листопада 2019 09:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до умов п. 6 Додатку 3 тендерної документації: «у разі надання еквіваленту товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно з Додатком 4)».

Згідно з п. 7 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації: Учасник у формі «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), у специфікації до проекту Договору про закупівлю (згідно з Додатком 6 до тендерної документації) повинен зазначити конкретну назву товару, конкретну назву підприємства – виробника товару. У якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (згідно з Додатком 4 до тендерної документації) Учасник повинен зазначити конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати.
У випадку, якщо Учасник у своїй тендерній пропозиції не визначився з конкретною назвою, виробником товару та якісними характеристиками товару, така пропозиція буде відхилена.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Учасника-переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.

2. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно із п. 12 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації встановлено:

«У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації Замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується».

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 26 842,80
UAH з ПДВ
24 499,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНТЕХСВІТ" 34 884,00
UAH з ПДВ
24 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА " 35 300,00
UAH з ПДВ
34 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГО-ТРЕЙДИНГ" 37 992,00
UAH з ПДВ
34 333,44
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 41 055,00
UAH з ПДВ
41 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 13:11
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:14
Електронний підпис
23 листопада 2019 12:59
Електронний підпис
23 листопада 2019 12:26
Форма цінової пропозиції.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:59
рах 190 від 28 11 2019 КНТЕУ.xlsx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 7.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 6.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 5.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 4.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 3.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 2.docx
28 листопада 2019 15:59
Додаток 1.docx

Публічні документи

28 листопада 2019 13:00
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:00
9 Лист згода.pdf
28 листопада 2019 13:00
8 Проект договору.pdf
28 листопада 2019 13:00
7 Інші документи.pdf
28 листопада 2019 13:00
4 Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 13:00
3 Стаття 17.pdf
28 листопада 2019 13:00
2 Кваліфікаційні критерії.pdf
28 листопада 2019 13:00
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 09:18
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:16
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 09:16
Протокол.pdf
28 листопада 2019 09:16
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 09:16
Наказ на директора.pdf
28 листопада 2019 09:16
Лист-згода.pdf
28 листопада 2019 09:16
Лист-відгук.pdf
28 листопада 2019 09:16
Довідка ст.17 Закону.pdf
28 листопада 2019 09:16
Довідка про статут.pdf
28 листопада 2019 09:16
Довідка про санкції.pdf
28 листопада 2019 09:16
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 09:16
Відомості про організацію.pdf
28 листопада 2019 09:16
Витяг з ЄДР (Document_USR_1003951272).pdf
28 листопада 2019 09:16
Висновок СЕС.pdf
28 листопада 2019 09:16
Виписка з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 09:16
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:50
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 09:56
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
28 листопада 2019 09:56
ДОВІДКА документи (1).pdf
28 листопада 2019 09:56
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
28 листопада 2019 09:56
Згода (перс.дан.).pdf
28 листопада 2019 09:56
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
28 листопада 2019 09:56
ПАСПОРТ 12,13.pdf
28 листопада 2019 09:56
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
28 листопада 2019 09:56
ДОВІДКА документи.pdf
28 листопада 2019 09:56
ИНН код.pdf
28 листопада 2019 09:56
ПАСПОРТ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "САНТЕХСВІТ"

ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГО-ТРЕЙДИНГ"

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 24 499,96
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
24 499,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:05
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 11:04
Додаткова угода (1).docx зміни до договору
17 грудня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 10:49
Договір.docx укладений
17 грудня 2019 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 9.1.5. Договору.
Номер договору про закупівлю: 972
Договір:
Номер додаткової угоди: 973
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 499,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 083,30 UAH)