Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із санітарної очистки території об’єднаної територіальної громади)
Очікувана вартість
205 163,84 UAH
UA-2019-11-12-000824-c 86d221b593fa4c308d35bc04ddea997c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Канівець Олександр Олександрович

+380960820066 krolgkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904118
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19
Контактна особа: Канівець Олександр Олександрович
+380960820066
krolgkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:14
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:35
Очікувана вартість: 205 163,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Закупівля буде здійснена у 2019 році за умови виникнення фінансових (бюджетних) зобов’язань замовника і за наявності та у межах відповідних бюджетних призначень (асигнувань) на фінансування предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із санітарної очистки території об’єднаної територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, село Грузьке, село Реутинці, територія міста Кролевець, територія села Грузьке, територія села Реутинці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати, у разі відсутності фінансування термін для оплати може бути збільшено до 90 робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:10
оголошення_12-11-2019.pdf
12 листопада 2019 16:10
тендерна_документацiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Міське комунальне підприємство "РЕМДІЛЬНИЦЯ" 204 416,64
UAH з ПДВ
204 416,64
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Зенченко Юрій Віталійович 205 064,00
UAH з ПДВ
205 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 14:15
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:12
Статут.pdf
26 листопада 2019 14:12
Розпорядження.pdf
26 листопада 2019 14:12
Накази.pdf
26 листопада 2019 14:12
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 листопада 2019 14:12
Технічне завдання.pdf
26 листопада 2019 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:12
Калькуляція.pdf
26 листопада 2019 14:12
Інформаційна довідка.pdf
26 листопада 2019 14:12
Згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2019 14:12
Згода з договором.pdf
26 листопада 2019 14:12
Договір.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 13:00
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:44
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:16
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:14
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:14
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:12
тех дані.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Міське комунальне підприємство "РЕМДІЛЬНИЦЯ"

Фізична особа - підприємець Зенченко Юрій Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Міське комунальне підприємство "РЕМДІЛЬНИЦЯ"
#31156689
Переможець 204 416,64
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Міське комунальне підприємство "РЕМДІЛЬНИЦЯ"
#31156689
204 416,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:59
Звiт_виконання_догов_123т_10-12-2019 укладений
03 квітня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:22
додаткова_угода_2-123т_31-03-2020.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:20
Протокол_18_31-03-2020_змiни.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:20
Повідомлення_внесення_змін_2-123т.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:58
додаткова_угода_1-123т_27-12-2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:55
Протокол_107_27-12-2019_(1_123т).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:55
Повідомлення_внесен_змін_(1_123т).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 09:09
договiр_123т_10-12-2019 укладений
10 грудня 2019 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8 частини четвертої статті 36 та частина п’ята статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. В зв’язку з продовженням дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, відповідно до пункту 8 частини четвертої ст.36 та частини п’ятої ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", внесені зміни до пункту 2.1. договору (в частині збільшення ціни договору на 40735,75 грн., в тому числі ПДВ 6789,29 грн.),та пунктів 5.1. та 12.1. договору (в частині продовження строку дії договору до 31 березня 2020 року включно), а пункт 6.1. договору викладено в наступній редакції: "6.1. Ціна цього договору 245152,39 грн. (двісті сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні тридцять дев’ять копійок) в тому числі ПДВ 40858,73 грн. (сорок тисяч вісімсот п’ятдесят вісім гривень сімдесят три копійки)".
Номер договору про закупівлю: 123т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 / 123т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, що не призведе до збільшення ціни за одиницю послуги у договорі (ціну договору зменшено на 0,03 грн. з відповідним зменшенням обсягів закупівлі), а пункт 6.1. договору викладено в наступній редакції: "6.1. Ціна цього договору 245152,36 грн. (двісті сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні тридцять шість копійок) в тому числі ПДВ 40858,73 грн. (сорок тисяч вісімсот п’ятдесят вісім гривень сімдесят три копійки)".
Номер договору про закупівлю: 123т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2 / 123т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 245 152,36
UAH (в тому числі ПДВ 40 858,73 UAH)