Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
22 994,00 UAH
UA-2019-11-12-000791-b a23e24ce5a8f4d9c91c5982bef1a67bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Терещенко

+380487793174 nedova@odesa.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38643633
Вебсайт: http://odesa.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. Прохоровская, 6
Контактна особа: Лілія Терещенко
+380487793174
nedova@odesa.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

12 листопада 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОВАЛЬ ІРИНА ДМИТРІВНА
#2648302286
Переможець 22 994,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 12:37
Scan-191115-0001.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 12:37
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 10:56
Договор 211.pdf укладений
12 листопада 2019 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Розділу І Договору викласти в наступній редакції: "Продавець зобов'язується у 2019 році поставити Замовникові товар (комп'ютерне обладнання), з якого системний блок та ноутбуки є основним засобом, зазначений в специфікації, яка є невід'ємною частиною договору (Додаток 1), а Покупець - прийняти і оплатити". 2. Внести зміни в Розділ ХІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити": ЗАМОВНИК Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області 65091, м.Одеса, вул.Прохорівська, 6 р/р 35215094085697 р/р 35220294085697 р/р 35228694085697 в ДКСУ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 38643633 Свідоцтво платника ПДВ No 200127143 ІПН 386436315523 тел. (048)779-31-86 ________________Вадим ШУЛЮК М.П. 4.Сторони дійшли згоди, що всі положення Договору, в які не було внесено зміни даною додатковою угодою залишаються незмінними. 5.Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, діє до 31.12.2019 і є невід'ємною частиною Договору від 12.11.2019 року No 211. 6.Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML