Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000573-a e4d7edca9b214a3cb7b2a0b3cc391536
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Глігор Юрій Серафимович

+380372516920 root.chpf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40329345
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/cv/
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Центральна, 3
Контактна особа: Глігор Юрій Серафимович
+380372516920
root.chpf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Центральна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 14:43
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:24
Дата відповіді: 13 листопада 2019 16:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). До розгляду приймаються пропозиції товару, що становить предмет закупівлі, який відповідає вимогам технічних характеристик, які вказані в додатку № 1 "Вимоги до предмета закупівлі" до Оголошення.
2). Учасники вказують конкретну торгову марку запропонованого товару в Ціновій пропозиції згідно Додатку № 4 "Форма пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі" до Оголошення.
3). Обмежень щодо способу оподаткування Додатком № 2 "Кваліфікаційні критерії Учасників закупівлі" до Оголошення не встановлено.
Згідно п. 11 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої наказом Державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 № 10 найбільш економічно вигідну пропозицію визначає електронна система закупівель згідно поданих пропозицій учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 15 600,00
UAH з ПДВ
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:46
Лист про неліцензування.pdf
15 листопада 2019 17:46
Згода з договором.pdf
15 листопада 2019 17:46
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 17:46
Відомості про Учасника.pdf
15 листопада 2019 17:46
ЕКО5270_Цінова пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 15 600,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:50

Документи

18 листопада 2019 15:49
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:49
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
25 листопада 2019 12:53