Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (монітор 23.8" Philips 243V7QDAB/01 – 4 шт., лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B + USB cable – 9 шт.) (код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0)
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000559-c ● e346268446d34424abcf1c76971d76c9
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25765784 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Клименко Олена Юріївна +380612390251 slujba_zobl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 14:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 44 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Комп’ютерне обладнання (монітор 23.8" Philips 243V7QDAB/01 – 4 шт., лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B + USB cable – 9 шт.) (код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата платіжними дорученнями, впродовж 10 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 14:19 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
12 листопада 2019 14:19 |
ФОРМА ЦIНОВОI ПРОПОЗИЦII.doc | |
12 листопада 2019 14:19 |
ІНФОРМАЦІЯ 12.11.19.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вибачте, але аналоги не розглядаються.
Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації має на меті придбати саме заявлений товар.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (зі змінами), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно по п. 5.1. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки та розвантаження товару.
Дякуємо.
Вибачте, але аналоги не розглядаються.
Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації має на меті придбати саме заявлений товар.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (зі змінами), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно по п. 5.1. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки та розвантаження товару.
Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
34 980,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 14:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій