Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (монітор 23.8" Philips 243V7QDAB/01 – 4 шт., лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B + USB cable – 9 шт.) (код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0)
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000559-c e346268446d34424abcf1c76971d76c9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Олена Юріївна

+380612390251 slujba_zobl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25765784
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Клименко Олена Юріївна
+380612390251
slujba_zobl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 14:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 14:23
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Комп’ютерне обладнання (монітор 23.8" Philips 243V7QDAB/01 – 4 шт., лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B + USB cable – 9 шт.) (код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата платіжними дорученнями, впродовж 10 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
12 листопада 2019 14:19
ФОРМА ЦIНОВОI ПРОПОЗИЦII.doc
12 листопада 2019 14:19
ІНФОРМАЦІЯ 12.11.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вибачте, але аналоги не розглядаються.
Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації має на меті придбати саме заявлений товар.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (зі змінами), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно по п. 5.1. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки та розвантаження товару.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 34 980,00
UAH з ПДВ
34 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:38
Пропозиція 34980.pdf
15 листопада 2019 12:38
Досвід 2000.rar
15 листопада 2019 12:38
Документы Компаком 2000_1.rar
15 листопада 2019 12:38
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 34 980,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:54

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій