Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Шишацької селищної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38257649 |
Місцезнаходження: | 38000, Україна , Полтавська обл., смт Шишаки, вулиця Легейди ,50 |
Контактна особа: |
Тислюк Оксана Григорівна +380535291235 pmsd.shishaki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 795 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 979,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 13:20 |
ТД аналізатори 2019.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-29-000015 ● e39ce496397e42009b2c7ad3cad38c26
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 22-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.06.2022 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2019-11-12-000461-c, 12.11.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-30 13:31:59
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 38430000-8: Детектори та аналізатори, очікуваною вартістю 795 900,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-000461-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Відповідно до пункту 4.1 договору від 16.12.2019 № 231 «Оплата за поставлений Товар здійснюється впродовж 10 (деcяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної». Згідно відомостей Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua/ 23.12.2019 замовником здійснена оплата за товар, що відповідає сумі укладеного договору.
Прошу пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-04 13:19:28
Пояснення
Згідно закупівлі Детектори та аналізатори ID-UA-2019-11-12-000461-c на суму 795900,00 грн повідомляємо, так як ці медичні вироби обкладаються розміром ПДВ-7% система держзакупівлі онлайн не може вирахувати суму без ПДВ (за мінусом 7%) і показує помилку.Коли формувався звіт про проведення процедури закупівлі для проплати в казначействі бул сформовано автоматично ПДВ 20%, так як сайт не розуміє і не зберігає. Це уже є невідповідністю.
Тож з метою подання недостовірних даних неможливо було зробити звіт про виконання договору через ПДВ 7%. Звіту не дає зберегти і виходить, що виконання договору не відповідає самому договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо закупівлі аналізаторів ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000461-c повідомляємо, що було допущено порушення - не оприлюднений звіт про виконання договору. Порушення було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору. Зобов'язуємося в подальшому не допускати таких порушень.
2022-07-14 11:29:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовником усунуто порушення, зазначене у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-12-000461-c від 07.07.2022, що підтверджено оприлюдненням відповідної інформації в електронній системі закупівель
2022-07-14 12:22:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Близнюк Олег Михайлович |
765 300,00
UAH з ПДВ
|
765 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РАД ФАРМ" |
795 800,39
UAH з ПДВ
|
795 800,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Клименко Світлана Вікторовна |
795 900,00
UAH з ПДВ
|
795 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Близнюк Олег Михайлович #3047605072 |
Відхилено |
765 300,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:10
|
ТОВ "РАД ФАРМ" #41331842 |
Переможець |
795 800,39
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2022 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 11:50
|
договір 231.pdf | укладений |
16 грудня 2019 11:48
|