Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

38430000-8 Детектори та аналізатори (Біохімічний автоматичний аналізатор по коду НК 024: 2019-56669-1 шт, аналізатор гематологічний автоматичний по коду НК 024: 2019- 35479-2 шт, аналізатор сечі по коду НК 024: 2019-35918 -2 шт )
Очікувана вартість
795 900,00 UAH
UA-2019-11-12-000461-c cb16bc6c27e14ad88e53ca2ff9d70140
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тислюк Оксана Григорівна

+380535291235 pmsd.shishaki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Шишацької селищної ради"
Код ЄДРПОУ: 38257649
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., смт Шишаки, вулиця Легейди ,50
Контактна особа: Тислюк Оксана Григорівна
+380535291235
pmsd.shishaki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:53
Очікувана вартість: 795 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 979,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
біохімічний автоматичний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт Шишаки, вул. Легейди,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
2 шт
аналізатор гематологічний автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт Шишаки, вул. Легейди,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
2 шт
аналізатор сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт Шишаки, вул. Легейди,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:20
ТД аналізатори 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-29-000015 ● e39ce496397e42009b2c7ad3cad38c26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2022 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.06.2022 № 22-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.06.2022 № 22-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2019-11-12-000461-c, 12.11.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-30 13:31:59

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 38430000-8: Детектори та аналізатори, очікуваною вартістю 795 900,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-000461-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Відповідно до пункту 4.1 договору від 16.12.2019 № 231 «Оплата за поставлений Товар здійснюється впродовж 10 (деcяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної». Згідно відомостей Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua/ 23.12.2019 замовником здійснена оплата за товар, що відповідає сумі укладеного договору.
Прошу пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-04 13:19:28

Пояснення

Згідно закупівлі Детектори та аналізатори ID-UA-2019-11-12-000461-c на суму 795900,00 грн повідомляємо, так як ці медичні вироби обкладаються розміром ПДВ-7% система держзакупівлі онлайн не може вирахувати суму без ПДВ (за мінусом 7%) і показує помилку.Коли формувався звіт про проведення процедури закупівлі для проплати в казначействі бул сформовано автоматично ПДВ 20%, так як сайт не розуміє і не зберігає. Це уже є невідповідністю.
Тож з метою подання недостовірних даних неможливо було зробити звіт про виконання договору через ПДВ 7%. Звіту не дає зберегти і виходить, що виконання договору не відповідає самому договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо закупівлі аналізаторів ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000461-c повідомляємо, що було допущено порушення - не оприлюднений звіт про виконання договору. Порушення було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору. Зобов'язуємося в подальшому не допускати таких порушень.

2022-07-14 11:29:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовником усунуто порушення, зазначене у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-12-000461-c від 07.07.2022, що підтверджено оприлюдненням відповідної інформації в електронній системі закупівель

2022-07-14 12:22:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Близнюк Олег Михайлович 765 300,00
UAH з ПДВ
765 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАД ФАРМ" 795 800,39
UAH з ПДВ
795 800,39
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клименко Світлана Вікторовна 795 900,00
UAH з ПДВ
795 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 21:01
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:59
ОМ_Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 20:59
ОМ_Уставні документи.pdf
27 листопада 2019 20:59
ОМ_Технічний регламент.pdf
27 листопада 2019 20:59
ОМ_Технічна документація.pdf
27 листопада 2019 20:59
ОМ_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 15:43
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:41
Довідка Радчишин Р.П..pdf
06 грудня 2019 15:41
Довідка РАД ФАРМ.pdf
06 грудня 2019 15:41
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 15:41
МВД.jpg
28 листопада 2019 04:14
Електронний підпис
28 листопада 2019 04:13
Отмена ТР94.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС UA-66q.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС UA-66.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС U-11q.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС U-11.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС M-30q.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС M-30.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС BS-240.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС BS-240 (1)qq.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС BS-240 (1).pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС BC-20sq.pdf
28 листопада 2019 04:13
ДоС BC-20s.pdf
28 листопада 2019 04:13
Довіреність Амедq.pdf
28 листопада 2019 04:13
Довіреність Амед.pdf
28 листопада 2019 04:13
Виговский_BC-2800,3000_BC-30sq.pdf
28 листопада 2019 04:13
Виговский_BC-2800,3000_BC-30s.pdf
28 листопада 2019 04:13
Виговский_BA-88A_BS-200 Е,300_UA-66,600q.pdf
28 листопада 2019 04:13
Виговский_BA-88A_BS-200 Е,300_UA-66,600.pdf
28 листопада 2019 04:13
UA-66_Інструкція користувача.pdf
28 листопада 2019 04:13
Power of Attorney AMED.pdf
28 листопада 2019 04:13
BS-240_руководство оператора.pdf
28 листопада 2019 04:13
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 04:13
Тендерна цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 04:13
санкції.pdf
28 листопада 2019 04:13
рад фарм.pdf
28 листопада 2019 04:13
Протокол-збори к..pdf
28 листопада 2019 04:13
Паспорт.pdf
28 листопада 2019 04:13
паспорт инн.pdf
28 листопада 2019 04:13
Лист.pdf
28 листопада 2019 04:13
Лист що до ціноутворення.pdf
28 листопада 2019 04:13
істотні умови до договору.pdf
28 листопада 2019 04:13
інформаційна гарантія.pdf
28 листопада 2019 04:13
додаток 6.pdf
28 листопада 2019 04:13
додаток 5.pdf
28 листопада 2019 04:13
додаток 2.pdf
28 листопада 2019 04:13
договір оренди.pdf
28 листопада 2019 04:13
договір оренди к.pdf
28 листопада 2019 04:13
довідка що до реєстрації.pdf
28 листопада 2019 04:13
д1.мат.-тех. база.pdf
28 листопада 2019 04:13
витяг ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 04:13
виписки.pdf
28 листопада 2019 04:13
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 04:13
ведомости ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 04:13
25.договори мат-база.pdf
28 листопада 2019 04:13
23.Договір оренди.pdf
28 листопада 2019 04:13
22.дог. НП.pdf
28 листопада 2019 04:13
14. Лист про ліцензування.pdf
28 листопада 2019 04:13
11.iнформація учасника.pdf
28 листопада 2019 04:13
10. Бенефициар.pdf
28 листопада 2019 04:13
9.Протокол загальних зборів.pdf
28 листопада 2019 04:13
8.статутк.pdf
28 листопада 2019 04:13
8. Статут.pdf
28 листопада 2019 04:13
6.витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 04:13
5.лист-згода з договором.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 16:36
санкції.pdf
26 листопада 2019 16:36
про субпідрядника.pdf
26 листопада 2019 16:36
про захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 16:36
Паспорт.pdf
26 листопада 2019 16:36
МТЗ ВС-20s ЗАПОЛНЕННОЕ.pdf
26 листопада 2019 16:36
МТВ UA-66 (заполненное).pdf
26 листопада 2019 16:36
МТБ.pdf
26 листопада 2019 16:35
лист-згода.pdf
26 листопада 2019 16:35
ІПН.pdf
26 листопада 2019 16:35
Інформація про учасника.pdf
26 листопада 2019 16:35
довідка що до ліцензування.pdf
26 листопада 2019 16:35
довідка що до ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 16:35
довідка що до договору.pdf
26 листопада 2019 16:35
довідка ст 17.pdf
26 листопада 2019 16:35
Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2019 16:35
декларація Фоп.pdf
26 листопада 2019 16:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 16:35
Витяг ЭДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 16:35
Витяг ПЄП.pdf
26 листопада 2019 16:35
витяг копії.pdf
26 листопада 2019 16:35
Виписка.pdf
26 листопада 2019 16:35
UA-66_Інструкція користувача.pdf
26 листопада 2019 16:35
BS-240_руководство оператора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Близнюк Олег Михайлович

ТОВ "РАД ФАРМ"

ФОП Клименко Світлана Вікторовна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Близнюк Олег Михайлович
#3047605072
Відхилено 765 300,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:10
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
Переможець 795 800,39
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
795 800,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:50
договір 231.pdf укладений
16 грудня 2019 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 795 800,39
UAH (в тому числі ПДВ 132 633,40 UAH)