Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталь листова
Очікувана вартість
3 126 591,60 UAH
UA-2019-11-12-000223-b 430a32f366024fcc8599451f2d1b56a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух ДП "СВРЗ" Вікторія

380509705067 vikusiamail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:33
Очікувана вартість: 3 126 591,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 632,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15632.96 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 т
Сталь листова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 09:21
ДКТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000019 ● 1d10c4c9e50d4d4aa6f73bc3aba3b9d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.12.2020 № 77
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2020 № 77

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-12-000223-b 12.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-10 09:50:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі сталі листової ДК 021:2015:14620000-3: Сплави (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-000223-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питаннь:
1. Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі філією "Стрійського вагоноремонтного заводу" Акціонерного товариства "Українська залізниця" укладено договір на закупівлю товару від 16.12.2019 № СВРЗ-03-22-19-46/Ю строком дії договору до 31.12.2019. Чи повністю виконані зобов'язання передбачені умовами Договору від 16.12.2019 № СВРЗ-03-22-19-46/Ю?
2. З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надання Замовником пояснень на запит про надання пояснень.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 3 022 020,00
UAH з ПДВ
3 022 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вартіс" 3 051 000,00
UAH з ПДВ
3 051 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 3 125 070,00
UAH з ПДВ
3 125 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:16
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:00
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 16:00
Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2019 16:00
Тех. інфо.pdf
27 листопада 2019 16:00
Статут.pdf
27 листопада 2019 16:00
сертифікати.rar
27 листопада 2019 16:00
Протокол зборів.pdf
27 листопада 2019 16:00
Проект договору погоджений.pdf
27 листопада 2019 16:00
Довідка ст.17.pdf
27 листопада 2019 16:00
Довідка про підписанта.pdf
27 листопада 2019 16:00
Довідка працівники.pdf
27 листопада 2019 16:00
Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2019 16:00
Довідка довкілля.pdf
27 листопада 2019 16:00
Дилерський лист ММКІ.pdf
27 листопада 2019 16:00
Дилерський лист ЗМК.pdf
27 листопада 2019 16:00
гарантія.rar
27 листопада 2019 16:00
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2019 16:00
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 16:00
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:00
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:43
витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 14:43
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
27 листопада 2019 14:43
ГОСТ 19903.pdf
27 листопада 2019 14:43
Зразки сертифікатів.pdf
27 листопада 2019 14:43
опис 14.06.2019.pdf
27 листопада 2019 14:43
Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 14:43
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 14:43
Гарантійний лист 2.pdf
27 листопада 2019 14:43
Лист.pdf
27 листопада 2019 14:43
Статут (ред. від 14.06.2019).pdf
27 листопада 2019 14:43
ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97).pdf
27 листопада 2019 14:43
Протокол і Наказ Мазієнко.pdf
27 листопада 2019 14:43
Виписка.pdf
27 листопада 2019 14:43
ДСТУ 2651_2005.pdf
27 листопада 2019 14:43
ГОСТ 19281-89.pdf
27 листопада 2019 14:43
Довіреність Стародуб Д.Ю..pdf
27 листопада 2019 14:43
ДСТУ 8803 завірений.pdf
27 листопада 2019 14:43
Довідка ЄДРПОУ 2019.pdf
27 листопада 2019 14:43
GOST_19904-90.pdf
27 листопада 2019 14:43
Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2019 14:43
Довідка про виробника.pdf
27 листопада 2019 14:43
9.ЕБГ ВАРТІС UA-2019-11-12-000223-b.zip
27 листопада 2019 14:43
Додаток 8 Договір.pdf
27 листопада 2019 14:43
Сертифікати.pdf
27 листопада 2019 14:43
ДСТУ 8541.pdf
27 листопада 2019 14:43
ДСТУ 8540_2015.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 15:08
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:07
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 15:07
Протокол загальних зборів.pdf
27 листопада 2019 15:07
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 15:07
Копія статуту з описом.pdf
27 листопада 2019 15:07
Копії сертифікатів.pdf
27 листопада 2019 15:07
Довідка учасника, дод.5.pdf
27 листопада 2019 15:07
Довідка про субпідрядників.pdf
27 листопада 2019 15:07
Довідка про обладнання.pdf
27 листопада 2019 15:07
Дилер Запорожсталь.PDF
27 листопада 2019 15:07
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Вартіс

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОТА УКРАЇНА"
#41323412
Переможець 3 022 020,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА"
#41323412
3 022 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 20:59
Договір 46ю Сота Україна.pdf укладений
16 грудня 2019 20:59