Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123439 |
Вебсайт: | http://www.swrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2 |
Контактна особа: |
Барух ДП "СВРЗ" Вікторія 380509705067 vikusiamail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 3 126 591,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 632,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15632.96 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 09:21 |
ДКТ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-07-000019 ● 1d10c4c9e50d4d4aa6f73bc3aba3b9d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2020 № 77
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2020 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-12-000223-b 12.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-10 09:50:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі сталі листової ДК 021:2015:14620000-3: Сплави (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-000223-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питаннь:
1. Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі філією "Стрійського вагоноремонтного заводу" Акціонерного товариства "Українська залізниця" укладено договір на закупівлю товару від 16.12.2019 № СВРЗ-03-22-19-46/Ю строком дії договору до 31.12.2019. Чи повністю виконані зобов'язання передбачені умовами Договору від 16.12.2019 № СВРЗ-03-22-19-46/Ю?
2. З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надання Замовником пояснень на запит про надання пояснень.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
3 022 020,00
UAH з ПДВ
|
3 022 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вартіс" |
3 051 000,00
UAH з ПДВ
|
3 051 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
3 125 070,00
UAH з ПДВ
|
3 125 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
3 022 020,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 20:59
|
Договір 46ю Сота Україна.pdf | укладений |
16 грудня 2019 20:59
|