Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2019-11-12-000094-a 51279b04a32145f2904b8453ca2a3596
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Юлія Михайлівна

+380434521030 osvita_illinci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Іллінецької районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02141331
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул. Соборна 18
Контактна особа: Гончар Юлія Михайлівна
+380434521030
osvita_illinci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 08:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:44
Очікувана вартість: 1 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 4,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72000000-5: Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, Іллінецький район, Бабинська ЗОШ І-ІІІ ст.;22714, с. Бабин, вул. Пирогова 4; Городоцька ЗОШ І-ІІІ ст. 22753, с. Городок , вул.Шкільна 2; Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст.,с. Китайгород 22751, вул. Шкільна 1; Леухівська ЗОШ І-ІІІ ст., 22756, с.Леухи, вул. П.Савишина ,7; Слободищенська ЗОШ І-ІІІ ст,22755, с.Слободище,вул.Центральна 3; Криштопівська ЗОШ І-ІІ ст, 22742, с. Криштопівка , вул.Жовтнева 60; Іллінецька ЗОШ І-ІІІ ст,22712, с. Іллінецьке,вул.Центральна 5;Росоховатська ЗОШ І-ІІ ст.,22750, с. Росоховата ,вул.Миру 25; Кам'яногірська ЗОШ І ст.,22743,с.Кам'яногірка ,вул.Центральна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 72000000-5 — Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 09:40
ТД інтернет.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000003 ● f3e34021f1064ed8998e668d6196dd38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019 13:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-11-12-000094-a 12.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-13 15:19:10

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-000094-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав відділом освіти, молоді та спорту Іллінецької районної державної адміністрації Вінницької області не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-15 10:02:17

Пояснення щодо класифікатора закупівлі.

Предмет закупівлі визначався відповідно до рекомендацій наведених у листах (додатки до пояснення) .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті шляхом відміни торгів.

2019-11-25 09:47:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-11-25 11:08:40

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 листопада 2019 15:36
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень , що виникнули через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень , які неможливо усунути: визначення предмету закупівлі за першими двома цифрами замість чотирьох по класифікатору(причина- дотримання рекомендацій наведених у листах :Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації № 571 від 04.11.2019 р., Державного агентства з питань електронного урядування України №б/н «Про розгляд листа», Управління державної казначейської служби України в Іллінецькому районі №б/н ).
Документи:
22 листопада 2019 15:35
Протокол