Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Іллінецької районної державної адміністрації Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02141331 |
Місцезнаходження: | 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул. Соборна 18 |
Контактна особа: |
Гончар Юлія Михайлівна +380434521030 osvita_illinci@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 4,27% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72000000-5: Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 09:40 |
ТД інтернет.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000003 ● f3e34021f1064ed8998e668d6196dd38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 13:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-11-12-000094-a 12.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-13 15:19:10
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-000094-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав відділом освіти, молоді та спорту Іллінецької районної державної адміністрації Вінницької області не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-15 10:02:17
Пояснення щодо класифікатора закупівлі.
Предмет закупівлі визначався відповідно до рекомендацій наведених у листах (додатки до пояснення) .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті шляхом відміни торгів.
2019-11-25 09:47:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2019-11-25 11:08:40
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 листопада 2019 15:36 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень , що виникнули через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень , які неможливо усунути: визначення предмету закупівлі за першими двома цифрами замість чотирьох по класифікатору(причина- дотримання рекомендацій наведених у листах :Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації № 571 від 04.11.2019 р., Державного агентства з питань електронного урядування України №б/н «Про розгляд листа», Управління державної казначейської служби України в Іллінецькому районі №б/н ). |
22 листопада 2019 15:35
|
Протокол |