Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ламіновані панелі для підлоги та комплектуючи до них
Очікувана вартість
2 029 699,48 UAH
UA-2019-11-11-002828-b 0d82a99ef28e4a12a27893fd095df3d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:21
Очікувана вартість: 2 029 699,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 296,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8646.9 м.кв.
Ламінат (покриття для підлоги) 1380х191х8 мм з підкладкою зі спіненого поліетилену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2000 шт
Зєднання для плінтусу ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2600 шт
Кут зовнішній для плінтусу ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2600 шт
Кут внутрішній для плінтусу ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2000 шт
Завершення для плінтусу ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
8000 шт
Плінтус ПВХ з кабель-каналом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної/розрахунку коригування з операцій по виконанню робіт, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:12
1965-М протокол змін №1 ламінат Київ.docx
19 листопада 2019 14:12
ТД_1965-М Зміни ламінат Київ.doc
19 листопада 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:12
1965-М протокол змін №1 ламінат Київ.docx
19 листопада 2019 14:12
ТД_1965-М Зміни ламінат Київ.doc
11 листопада 2019 17:08
ТД_1808-М ламінат Київ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо стосунків з виробником
Дата подання: 12 листопада 2019 09:36
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:33
Шановний Замовнику! Згідно вимог в "Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вимагається підтвердити зв'язок з виробником продукції. Чи буде причиною для відхилення надання документів, що підтверджують зв'язок з офіційним представником/дистриб'ютером в Україні? Просимо внести відповідні зміни до документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати документи які підтверджують стосунки з виробником зазначені у п.3 Додатку 3 Тендерної документації на дану закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-002828-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДЛЕР", Код ЄДРПОУ:40569800
Дата подання: 13 листопада 2019 20:19
Технічні характеристики
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, згідно з ч.3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вами прописані характеристики, які унеможливлюють надання "еквіваленту" товару. У разі, якщо учасник запропонує продукцію, що має подібні або кращі технічні характеристики, його пропозиція може бути відхилена, так як технічні вимоги встановлені замовником без будь-якого діапазону значень. Якщо розміри запропонованого товару будуть мати незначні відмінності, пропозиція може бути відхилена. Все це говорить, що технічні вимоги прописані під одного виробника, а тому є дискримінаційними і обмежують конкуренцію. Вимагаємо, вказати діапазон значень технічних характристик, зокрема розмір ламінату в межах відхилень +-3 мм. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2019 14:34
Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до його потреби

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000021 ● c194f562b345449abfa4740c021a5b61
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 18:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.12.2019 № 347

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.12.2019 № 347

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-11-002828-b 11.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора департаменту –
начальник Управління моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

надається заперечення

2019-12-26 11:37:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КСАНТОС" 2 029 531,48
UAH з ПДВ
2 029 531,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Контракт Пол 2 029 669,48
UAH з ПДВ
2 029 669,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 19:59
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:59
Реєстр документів.PDF
26 листопада 2019 19:59
40. Лист про несертифікацію.pdf
26 листопада 2019 19:59
39. Висновки ДСЕЕ.pdf
26 листопада 2019 19:59
38. Представництво.pdf
26 листопада 2019 19:59
36. Декларація.PDF
26 листопада 2019 19:59
35. НТД.pdf
26 листопада 2019 19:59
31. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
26 листопада 2019 19:59
30. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
26 листопада 2019 19:59
29. Дані про продукцію.PDF
26 листопада 2019 19:59
28. Довідка про бенефіціара.pdf
26 листопада 2019 19:59
27. Технічна специфікація.PDF
26 листопада 2019 19:59
26. Тендерна пропозиція.PDF
26 листопада 2019 19:59
25. Проект договора.pdf
26 листопада 2019 19:59
22. Стаття 17.pdf
26 листопада 2019 19:59
20. Протокол КСАНТОС.PDF
26 листопада 2019 19:59
19. Наказ КСАНТОС.pdf
26 листопада 2019 19:59
17. Лист на обробку даних.pdf
26 листопада 2019 19:59
16. Аналогічний договір.PDF
26 листопада 2019 19:59
14. Лист про ціни.pdf
26 листопада 2019 19:59
11. Довідка про санкції.pdf
26 листопада 2019 19:59
10. Довідка про учасника.pdf
26 листопада 2019 19:59
9. Довідка рахунки.pdf
26 листопада 2019 19:59
8. Довідка працівники.pdf
26 листопада 2019 19:59
7. Довідка МТБ.pdf
26 листопада 2019 19:59
6. Довідка експлуатація.pdf
26 листопада 2019 19:59
5. Довідка довкілля.pdf
26 листопада 2019 19:59
3. Довідка про відхилення.pdf
26 листопада 2019 19:59
1. Витяг ПДВ копія КСАНТОС.PDF

Публічні документи

26 листопада 2019 19:26
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2019 19:26
Тех документи.rar
26 листопада 2019 19:26
Кваліфікаційні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КСАНТОС"

ТОВ Контракт Пол

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КСАНТОС"
#41841467
Переможець 2 029 531,48
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КСАНТОС"
#41841467
2 029 531,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 19:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:35
УЗ-ЦБМЕС-191028-Ю-Д-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 21:51
УЗ-ЦБМЕС-191028-Ю від 16.12.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-191028/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦБМЕС-191028
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 434 696,86
UAH (в тому числі ПДВ 405 782,81 UAH)