Багатофункціональні пристрої (код ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2019-11-11-002462-b e62c88dfa7744681b86c966cc5a8110d
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад вищої освіти "Дніпровський педагогічний коледж" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 40717740
Місцезнаходження замовника: 49054, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 83
Контактна особа замовника: Ольга Клиценко
+380563774026,+380956773667
prozoro_kzvodpkdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 21:00
Очікувана вартість: 59 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 листопада 2019 16:27
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 16:26
ДОДАТОК_2_комерційна_пропозиція.docx
11 листопада 2019 16:26
Оголошення.docx
11 листопада 2019 16:26
ДОДАТОК_5_Лист-згода.docx
11 листопада 2019 16:26
ДОДАТОК_1_проект_договору_МФУ.docx
11 листопада 2019 16:26
ДОДАТОК_3_інформація_про_учасника.docx
11 листопада 2019 16:26
ДОДАТОК_4_детальний опис предмету закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25 грудня 2015 року ТД не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника, але у разі необхідності такого посилання ТД може містити вираз «або еквівалент». Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель, яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в ТД.
2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. ТД містить роз’яснення щодо вартості тендерної пропозиції, в яку Учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару. З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 57 350,00
UAH з ПДВ
57 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 11:41
sign.p7s
18 листопада 2019 11:37
Гарантійний лист на товар.pdf
18 листопада 2019 11:37
Паспорт.pdf
18 листопада 2019 11:37
Витяг.pdf
18 листопада 2019 11:37
Довідка про рахунок в банкі.pdf
18 листопада 2019 11:37
Комерційна_пропозиція.pdf
18 листопада 2019 11:37
Довідка про право підпису.pdf
18 листопада 2019 11:37
Виписка.pdf
18 листопада 2019 11:37
ІПН.pdf
18 листопада 2019 11:37
Лист-згода.pdf
18 листопада 2019 11:37
СЕС Canon 2019.pdf
18 листопада 2019 11:37
Декларація 3010.pdf
18 листопада 2019 11:37
Іформація_про_учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Переможець 57 350,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 10:49

Документи

21 листопада 2019 10:49
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
57 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 10:49
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 грудня 2019 13:02
img20191204_09585469.pdf укладений
05 грудня 2019 09:16
img20191204_09595883.pdf укладений
05 грудня 2019 09:16
img20191204_10004280.pdf укладений
05 грудня 2019 09:16
img20191204_10011693.pdf укладений
05 грудня 2019 09:16
img20191204_10014890.pdf укладений
05 грудня 2019 09:16
img20191204_10021696.pdf укладений
05 грудня 2019 09:16

Актуальні тендери

До пошуку