Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-11-11-002035-b bb1502fc15de4bfab7b31f6deda24635
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Рєзнік

+380501645822 kr-sovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Красноріченська селищна рада Кремінського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04337085
Місцезнаходження: 92913, Україна , Луганська обл., смт Красноріченське, вул. Центральна, 20
Контактна особа: Євгенія Рєзнік
+380501645822
kr-sovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:10
Початок аукціону: 27 листопада 2019 14:29
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
«Комп’ютерне обладнання та приладдя» (Обладнання для оснащення кабінету інформатики ТИП 1, Обладнання для оснащення кабінету інформатики ТИП 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92913, Україна, Луганська область, Красноріченське, Центральна 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 25 грудня 2019року. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 5 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:08
ДКТ_кабiнети зміни.docx
11 листопада 2019 15:37
ДКТ_кабiнети.docx
18 листопада 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:08
ДКТ_кабiнети зміни.docx
11 листопада 2019 15:37
ДКТ_кабiнети.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:35
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимоги до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги «ДК 021:2015 – 30230000-0. «Комп’ютерне обладнання (Технічне обладнання для української початкової школи)» розроблена у відповідності до вимог закону «Про публічні закупівлі» та не потребує встановлення додаткових вимог до учасників торгів.
3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна та буде порівнюватися з цінами всіх учасників з урахуванням ПДВ.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 12:55
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:41
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні характеристики чітко визначені в Додатку 2 Тендерної документації. Надані Вами характеристики мають бути такі ж або краще. Тендерний комітет розгляне всі тендерні пропозиції згідно чинного законодавства.
Дякуємо за Ваше звернення.
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 13:43
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день, нас задовільнить тільки своєчасна поставка товару.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000062 ● a362b44c03af4a54a7e6f7ef9925b4d8
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
14.11.2019 № 62
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 14.11.2019 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-11-002035-b 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій триває до 26.11.2019 року.

2019-11-19 15:49:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-02-11 15:45:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 393 000,00
UAH з ПДВ
393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:10
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:08
Відсутність судимості.pdf
25 листопада 2019 11:50
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:48
10 Сертифікати.pdf
22 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:07
12. Згода на опд.pdf
22 листопада 2019 16:07
10 Сертифікати.pdf
22 листопада 2019 16:07
8. Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 16:07
7. Таблиця відповідності.pdf
22 листопада 2019 16:07
6. Проект договору.pdf
22 листопада 2019 16:07
5. Пояснювальна записка.pdf
22 листопада 2019 16:07
4. Авторизаційні листи.pdf
22 листопада 2019 16:07
3. Стаття 17.pdf
22 листопада 2019 16:07
2. Довідки стаття 16.pdf
22 листопада 2019 16:07
1. Установчі Бі-Про.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 15:05
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:04
Право підпису.pdf
26 листопада 2019 15:03
Статут.pdf
26 листопада 2019 15:03
Сертифікати.pdf
26 листопада 2019 15:03
Серт-ти.pdf
26 листопада 2019 15:03
Квал частина.pdf
26 листопада 2019 15:03
ДОГОВІР.pdf
26 листопада 2019 15:03
Технічний опис.pdf
26 листопада 2019 15:03
Довідки.pdf
26 листопада 2019 15:03
Пропрозиція.pdf
26 листопада 2019 15:03
Ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 393 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
393 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 15:14
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 08:35
Договір №162.pdf укладений
11 грудня 2019 08:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 393 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 500,00 UAH)