Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох сушений, квасоля сушена
Очікувана вартість
429 561,00 UAH
UA-2019-11-11-001560-b 2654d8243dcc487eabceb75c47bb06e3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барко Мар'яна

380960718508 tender_osvitamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12
Контактна особа: Барко Мар'яна
380960718508
tender_osvitamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 11:22
Очікувана вартість: 429 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30416 кілограми
Картопля- 29687
Горох сушений - 650
Квасоля сушена - 79
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Заклади дошкільної освіти Долинської об’єднаної територіальної громади , НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується своєчасно оплатити Постачальнику переданий дошкільним навчальним закладам товар з моменту представлення належним чином оформлених накладних за таким графіком: - до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 12 листопада 2019 14:46
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:28
Згідно вимог документації учасники повинні надати “документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (копією декларації виробника та/або сертифікатів відповідності на товар та/або посвідченням про якість та/або висновком санітарно – епідеміологічної експертизи та/або ветеринарною довідкою та/або іншим документом, що підтверджує якість товару)». чи може учасник надавати якісні посвідчення на товар, які виготовлені ним самостійно ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якісні посвідчення приймаються видані спеціальним органом, який уповноважений на видачу таких документів на замовлення учасника. Але головне - даний документ має підтверджувати якість і бути виданий спеціальним органом.
02
Дата подання: 12 листопада 2019 14:47
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:28
Чи повинен учасник заповнювати проект договору у складі пропозиції? І чи достатньо його лише роздрукувати, і підписати та поставити печатку ?
Відповідь: Проект договору заповнюється, підписується, ставиться печатка (у разі її використання) Учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000017 ● 86772d47655b40f6b1901dfda0637b9c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 11:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

14.11.2019 № 60

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2019 №60


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-11-11-001560-b 11.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2019 17:08
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
14 листопада 2019 17:07
IMG_20191114_0001.jpg