Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цисплатин, 50 мг, амп., фл., шпр. - 1278 од.
Очікувана вартість
676 892,70 UAH
UA-2019-11-11-001386-a 068107d6e0bb49a8a497e247fb784366
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 676 892,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 384,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1278 одиниця
Цисплатин, 50 мг, амп., фл., шпр. - 1278 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cisplatin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:32
Внесення_змін_1.PDF
15 листопада 2019 15:32
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
11 листопада 2019 20:29
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
11 листопада 2019 20:29
ТД_онкологія_6.PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
15 листопада 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 20:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:32
Внесення_змін_1.PDF
15 листопада 2019 15:32
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
11 листопада 2019 20:29
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
11 листопада 2019 20:29
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
11 листопада 2019 20:29
ТД_онкологія_6.PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
11 листопада 2019 20:29
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк придатності
Дата подання: 12 листопада 2019 11:36
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:36
В медико-технічних вимогах, зазначається, що строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого виробником терміну придатності. Для розширення конкуренції, просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Враховуючи, що лікарські засоби які зазначені в медико-технічних вимогах у більшості виробників мають загальний термін придатності 24 місяця, а також загальну практику здійснення закупівель лікарських засобів за напрямами використання бюджетних коштів, просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% чи 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сандоз Україна 546 984,00
UAH з ПДВ
546 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 12:11
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:09
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 12:09
Підтвердження повноважень.pdf
27 листопада 2019 12:09
Кваліфікаційна частина.pdf
27 листопада 2019 12:09
Додаток_4_(Проект_договору).pdf
27 листопада 2019 12:09
Додаток_2_(Технічні_вимоги).pdf
27 листопада 2019 12:09
Банківське забезпечення.zip
27 листопада 2019 12:09
Антикорупційна програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сандоз Україна

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій