Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)
services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Mykhaylivsʹkyy district)
Очікувана вартість
35 693 143,00 UAH
UA-2019-11-11-001003-a 53e6f31249894af0b066328f17d7763c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Oleksandra Koshik
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:48
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 35 693 143,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 890000 UAH
Publication date: 11 листопада 2019 15:14
Enquiries until: 02 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 08 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 грудня 2019 09:00
Planned auction date: 19 грудня 2019 15:48

Information

Estimated total value: 35 693 143 UAH including VAT
Minimal lowering step: 178 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Mykhaylivsʹkyy district)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:15
проект договору ЕУ МихОПУБ.doc
11 листопада 2019 15:15
ТД ЕУ Мих ОПУБ.docx
11 листопада 2019 15:14
Оголошення англ. мов МихОПУБ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000018 ● 555c64db8fd342d893c29ad14657815a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2019-11-11-001003-a 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДП «Місцеві дороги Запорізької області» уважно розглянуло висновок про результати моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)) (UA-2019-11-11-001003-a) та відповідно до положень абз.2 п.8 ст.71 надає аргументовані заперечення щодо встановлених порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Стосовно відсутності в тендерній документації вимоги надати учасниками у складі їх тендерних пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та відсутності в тендерній пропозиції ТОВ «ДБК «ВАЛЕМИРА» підтвердження наявності у субпідрядника бурильно-кранової машини на тракторі (або ямобура) та деревоподрібнюючої машини для подрібнення гілля, кущів та крон дерев, а також не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДБК «ВАЛЕМИРА»: 1. Згідно з абз.1 частина 1 стаття 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» документ – це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Тобто, будь-яка інформація, надана Учасником у складі тендерної пропозиції є документом, навіть якщо ця інформація наведена у довільній формі, та відповідно має статус підтверджуючого документу. 2. Відповідно до абз.1 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто, спосіб підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті: - для Учасників - визначено абз.1 п.3 Закону, а саме у вигляді інформації в довільній формі; - для Переможців - Замовник визначає самостійно згідно із законодавством. 3. Крім того, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, зазначене вище, вказує на те, що положення Закону стосовно того, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, розповсюджується як на Учасників процедури закупівлі так і на Переможців. 4. Відповідно до абз.4 частини 3 ст.17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України листом від 17.01.2019 під №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» надано інформацію про функціонування відкритих єдиних державних реєстрів, зокрема розміщено лист Міністерства юстиції України №50858/23886-26-18/8.4.4 від 19.12.2018, в якому зазначається, що Міністерство юстиції України здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та реалізувало можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформації з цього реєстру в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів за посиланням https://minjust.gov.ua/m/str_50640. Також, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 «Додатково Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» оприлюднено інформацію щодо відкриття для безоплатного цілодобового доступу за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ до відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зокрема до відомостей про фізичних та юридичних осіб, які притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. На підставі вищезазначеного, а саме у зв’язку з наявністю відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовник у тендерній документації по цій закупівлі не вимагав від Учасників надання у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. 5. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. Також, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Відповідно до п.9 частини першої ст.17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у листі від 25.11.2016 Вих.№3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель» зазначило, що: - згідно з частиною третьою ст.17 Закону, зокрема Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції з дотриманням вимог законодавства, зокрема ураховуючи вимоги абз.2 п.9 частини другої ст.9 Закону Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Необхідно зазначити, що враховуючи власний досвід стосовно наявності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовник у пункті 1.1 частини 1 додатку 4 тендерної документації «Інші документи, які повинен Учасник подати у складі тендерної пропозиції» передбачив вимогу щодо надання Учасниками (юридичними особами-резидентами) у складі тендерної документації копії інформаційної довідки із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником. Зазначена довідка надається Учасником тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Скан-копії відомостей по учасникам цієї процедури з відкритих реєстрів (Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) на дату прийняття рішення тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення щодо відхилення/допущення до аукціону тендерних пропозицій додаються. Стосовно наявності у Субпідрядника бурильно-кранової машини на тракторі (або ямобура) та деревоподрібнюючої машини для подрібнення гілля, кущів та крон дерев: 1). Перелік документів по Субпідрядниках, який повинен надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, наведений у п.3.7.1 тендерної документації на цю закупівлю, а саме: «3.7.1.Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг, як Субпідрядника, із зазначенням видів та вартості послуг у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються Субпідряднику, та документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника для надання цих видів послуг, а саме: - копію інформаційної довідки Субпідрядника про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 3) та з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування; - копію інформаційної довідки Субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 3) та з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування; - копію довідки Субпідрядника про надання аналогічних видів послуг (а саме аналогічних до видів послуг, надання яких доручається Учасником Субпідряднику) у період з 2016 року по 2019 рік із зазначенням обсягів та Замовника цих послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надає у довільній формі копію листа-згоди Субпідрядника(ів) на надання послуг, до яких Учасник планує його залучати. Якщо залучення Субпідрядника не планується, Учасник надає відповідну копію інформаційної довідки у довільній формі.». Необхідно підкреслити, що для надання послуг згідно з Додатком 3 до тендерної документації Учаснику достатньо мати одну деревоподрібнюючу машину для подрібнення гілля, кущів та крон дерев та одну машину бурильно-кранову на тракторі «або еквівалент», або ямобур. У пунктах 8 та 9 «Довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)…» від 27.11.2019 № 2711/6, яка є складовою тендерної пропозиції Учасника, наведена інформація про наявність в Учасника деревоподрібнюючої машини ДР 660 та ямобура ручного. Згідно з інформацією, що наведена у пункті 21 «Інформаційної довідки про наяність машин, механізмів, автотранспорту….» № 17/3055 від 27.11.2019, у Субпідрядника – ДП «Запорізький облавтодор» також наявний мотобур ВТ 120 С32 фірми STIL, який є «еквівалентом» машини бурильно-кранової на тракторі, інформація про яку зазначену у Додатку 3 до тендерної документації. З огляду на вищезазначене необхідно підкреслити те, що вартість послуг, які будуть виконуватися Субпідрядником, орієнтовно складає 10% від вартості основного Договору, тобто Субпідряднику не обов’язково мати перелік техніки, який дає йому змогу надавати послуги з експлуатаційного утримання у повному обсязі згідно з Додатком 3 до тендерної документації. З урахуванням вищевикладеного необхідно зазначити, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛЕМИРА» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам та іншим умовам тендерної документації, тому будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції згідно з положенням 1 та 4 частини першої статті 30 Закону відсутні, а відповідно відсутні підстави для відміни торгів згідно з частиною першою статті 31 Закону.

2019-12-27 14:28:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 грудня 2019
UA-2019-11-11-001003-a53e6f31249894af0b066328f17d7763c
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 23:49
МВС.pdf
23 грудня 2019 23:49
ДПС.pdf
11 грудня 2019 21:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:06
цпх.pdf
11 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
11 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
11 грудня 2019 19:03
цпх.pdf
09 грудня 2019 21:45
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:45
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:34
ст 17 додаток 2.pdf
09 грудня 2019 21:34
Свідоцтво РА.7Z
09 грудня 2019 21:34
Протокол НР.7Z
09 грудня 2019 21:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 грудня 2019 21:34
Лист для клієнтів.7z
09 грудня 2019 21:34
Гарантія 15983-19.7z
09 грудня 2019 21:34
Витяг із Статуту.7z
09 грудня 2019 21:34
Банківська ліцензія.7z
09 грудня 2019 21:34
Статут, Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 21:34
Позитивні відгуки.pdf
09 грудня 2019 21:34
Наказ та Рішення.pdf
09 грудня 2019 21:34
МТБ.pdf
09 грудня 2019 21:34
договір 171019Т.pdf
09 грудня 2019 21:34
договір 128-19.pdf
09 грудня 2019 21:34
Довідки до додатку 4.pdf
09 грудня 2019 21:34
Аналогічний договір.pdf
09 грудня 2019 21:34
181019Т договір.pdf

Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:14
ЦПХ.rar
11 грудня 2019 17:14
Фреза W-500 ЕЛУАШ.PDF
11 грудня 2019 17:14
Субпідряд.pdf
11 грудня 2019 17:14
ст. 17 службова особа.pdf
11 грудня 2019 17:14
ст. 17 АМКУ.pdf
11 грудня 2019 17:14
ст 17 Антикор програма.pdf
11 грудня 2019 17:14
Свідоцтва ЗАБЗ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Санкції.pdf
11 грудня 2019 17:14
Рішення.pdf
11 грудня 2019 17:14
рішення Беденко.pdf
11 грудня 2019 17:14
Протокол Накази.PDF
11 грудня 2019 17:14
Протокол 1.pdf
11 грудня 2019 17:14
Працівники.pdf
11 грудня 2019 17:14
підтвердження ЗАБЗ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Підтвердження ЕЛУАШ.pdf
11 грудня 2019 17:14
МТБ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Михайлівка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Камянка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Веселе.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Василівка.pdf
11 грудня 2019 17:14
маданчик В.Білозерка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Ліцензія.PDF
11 грудня 2019 17:14
лист згода з проектом.pdf
11 грудня 2019 17:14
Інвент картка косарка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Інвент картка бур.pdf
11 грудня 2019 17:14
Заборгованість.pdf
11 грудня 2019 17:14
Додаток 3.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір послуг ЗАБЗ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір послуг ЕЛУАД.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір НИКСТРОЙГРАД.PDF
11 грудня 2019 17:14
Договір ЕЛУАШ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір асфальт.PDF
11 грудня 2019 17:14
Договір аналогічний.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка щодо свідоцтв.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка щодо водіїв.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка про адресу.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка лабораторія.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка асфальт.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка аналогічний.pdf
11 грудня 2019 17:14
Гарантія Михайлівка.zip
11 грудня 2019 17:14
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 17:14
Відомості про ТОВ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Відомості про ТОВ 2.pdf
11 грудня 2019 17:14
Бенефіціар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА"

ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА" 35 583 000,00
UAH з ПДВ
35 404 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" 35 688 140,00
UAH з ПДВ
35 509 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 23:49
МВС.pdf
23 грудня 2019 23:49
ДПС.pdf
11 грудня 2019 21:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:06
цпх.pdf
11 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
11 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
11 грудня 2019 19:03
цпх.pdf
09 грудня 2019 21:45
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:45
Електронний підпис
09 грудня 2019 21:34
ст 17 додаток 2.pdf
09 грудня 2019 21:34
Свідоцтво РА.7Z
09 грудня 2019 21:34
Протокол НР.7Z
09 грудня 2019 21:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 грудня 2019 21:34
Лист для клієнтів.7z
09 грудня 2019 21:34
Гарантія 15983-19.7z
09 грудня 2019 21:34
Витяг із Статуту.7z
09 грудня 2019 21:34
Банківська ліцензія.7z
09 грудня 2019 21:34
Статут, Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 21:34
Позитивні відгуки.pdf
09 грудня 2019 21:34
Наказ та Рішення.pdf
09 грудня 2019 21:34
МТБ.pdf
09 грудня 2019 21:34
договір 171019Т.pdf
09 грудня 2019 21:34
договір 128-19.pdf
09 грудня 2019 21:34
Довідки до додатку 4.pdf
09 грудня 2019 21:34
Аналогічний договір.pdf
09 грудня 2019 21:34
181019Т договір.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:14
ЦПХ.rar
11 грудня 2019 17:14
Фреза W-500 ЕЛУАШ.PDF
11 грудня 2019 17:14
Субпідряд.pdf
11 грудня 2019 17:14
ст. 17 службова особа.pdf
11 грудня 2019 17:14
ст. 17 АМКУ.pdf
11 грудня 2019 17:14
ст 17 Антикор програма.pdf
11 грудня 2019 17:14
Свідоцтва ЗАБЗ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Санкції.pdf
11 грудня 2019 17:14
Рішення.pdf
11 грудня 2019 17:14
рішення Беденко.pdf
11 грудня 2019 17:14
Протокол Накази.PDF
11 грудня 2019 17:14
Протокол 1.pdf
11 грудня 2019 17:14
Працівники.pdf
11 грудня 2019 17:14
підтвердження ЗАБЗ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Підтвердження ЕЛУАШ.pdf
11 грудня 2019 17:14
МТБ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Михайлівка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Камянка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Веселе.pdf
11 грудня 2019 17:14
Майданчик Василівка.pdf
11 грудня 2019 17:14
маданчик В.Білозерка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Ліцензія.PDF
11 грудня 2019 17:14
лист згода з проектом.pdf
11 грудня 2019 17:14
Інвент картка косарка.pdf
11 грудня 2019 17:14
Інвент картка бур.pdf
11 грудня 2019 17:14
Заборгованість.pdf
11 грудня 2019 17:14
Додаток 3.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір послуг ЗАБЗ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір послуг ЕЛУАД.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір НИКСТРОЙГРАД.PDF
11 грудня 2019 17:14
Договір ЕЛУАШ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Договір асфальт.PDF
11 грудня 2019 17:14
Договір аналогічний.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка щодо свідоцтв.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка щодо водіїв.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка про адресу.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка лабораторія.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка асфальт.pdf
11 грудня 2019 17:14
Довідка аналогічний.pdf
11 грудня 2019 17:14
Гарантія Михайлівка.zip
11 грудня 2019 17:14
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 17:14
Відомості про ТОВ.pdf
11 грудня 2019 17:14
Відомості про ТОВ 2.pdf
11 грудня 2019 17:14
Бенефіціар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА"

ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА"
#42925914
Переможець 35 404 600,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА"
#42925914
35 404 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2023 11:42
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 08:57
Скан ДУ16.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 08:56
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ16 ОПУБ.doc зміни до договору
08 грудня 2022 08:56
Електронний підпис укладений
22 квітня 2022 11:47
ДУ 13 Мих.pdf зміни до договору
22 квітня 2022 11:46
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ13 Мих ОПУБ.doc зміни до договору
22 квітня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 08:49
ДУ 11 ЕУ Мих.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 08:49
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ11 ОПУБ.doc зміни до договору
23 грудня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 11:31
ДУ 10 ЕУМих.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 11:30
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ10 ОПУБ.doc зміни до договору
07 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:20
ДУ9 фінанс.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 15:19
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ9 ОПУБ.doc зміни до договору
02 листопада 2021 15:18
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 16:09
ДУ8 фінанс.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 16:08
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ8 ОПУБ.doc зміни до договору
19 жовтня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 09:37
ДУ7 зміна фінанс, рекв.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 09:36
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ7 ОПУБ.doc зміни до договору
16 серпня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:13
ДУ 4 ЕУМих.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:12
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ4 ОПУБ.doc зміни до договору
31 березня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:31
ДУ3 фін ЕУМих.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:31
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ3 ОПУБ.doc зміни до договору
24 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:04
ДУ1 ЕУМих.pdf зміни до договору
30 січня 2020 11:02
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ МихОПУБ.doc зміни до договору
30 січня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 16:10
Договір 11 01 ЕУ Мих.pdf укладений
13 січня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 11/01-ЕУМих від 11.01.2020 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/01-ЕУМих
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №11/01-ЕУМих від 11.01.2020 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2021 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, порядку, що діяв до введення в дію цієї редакції Закону, та згідно з абз.2 п.5.1, абз.2 п.11.1 договору №11/01-ЕУМих від 11.01.2020 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.03.2022.»; - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 31.03.2022, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника, викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA388201720344371015107095750 МФО 820172 Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 11.06.2021 № 387 «Про передачу бюджетних призначень»: – відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУМих (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається; – у зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУМих (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУМих (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУМих (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУМих (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2022 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, порядку, що діяв до введення в дію цієї редакції Закону, а також згідно з абз.2 п.5.1 та абз.2 п.11.1 договору №11/01-ЕУМих від 11.01.2020 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.12.2022.»; - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 31.01.2023, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору у новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. На підставі положень ст. 631 Цивільного Кодексу України та у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, Сторони дійшли згоди встановити, що умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.04.2022.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Михайлівський район)» до Договору № 11/01-ЕУМих від 11.01.2020 (далі – Договір) у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із завершенням надання послуг по договору Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.9. у наступній редакції: «3.9. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 15 375 325,04 грн (п’ятнадцять мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч триста двадцять п’ять гривень 04 коп) з ПДВ.». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/01-ЕУМих
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 15 375 325,04
UAH (в тому числі ПДВ 2 562 554,18 UAH)