Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
193 258,00 UAH
UA-2019-11-11-000989-a ● b05d45bc2cba4b428b611a120d74bde4
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 40333440 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Смілянська буд. 120 |
Контактна особа: |
Ткаченко Сергій Васильович +380472630527 ck-oblsanupr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 00:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 193 258,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 966,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
комплект канцелярських товарів відповідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект канцелярських товарів відповідно специфікації. (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Смілянська буд. 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 15:09 |
ОГОЛОШЕННЯ канцелярія 2020.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:40
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Вимоги до предмета закупівлі зазначені в пп. 3.2. п. 3 оголошення. 2) Відповідно до наказів Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 №10 та від 20.03.2019 №11 замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі. Жодних повноважень у замовника щодо зобов’язання вчинення дій учасником закупівлі не передбачено. 3) Оцінювання пропозицій здійснюється електронною системою закупівель. Замовником лише розглядаються пропозиції учасників у порядку сформованому електронною системою закупівель від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-11-000989-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 листопада 2019 15:39
Невідповідність пропозицій
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-11-11-000989-a «Канцелярські товари», який проходив 18.11.2019р. Просимо:
1. Розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл 191119 вимога UA-2019-11-11-000989-a.pdf).
2. Відхилити пропозиції учасників ТОВ «ВКФ «ВВ»» та ТОВ «БРАВО-ПАП» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
3. Запросити сертифікат якості на Папір А-4 в учасника ТОВ «Прайм Офіс» та зобов’язати його викласти оновлену цінову пропозицію з вказаною торгівельною маркою паперу А-4 для збереження відкритої та прозорої конкуренції (так як дана позиція становить 50-60% вартості усієї тендерної пропозиції).
Розгорнути
Згорнути
1. Розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл 191119 вимога UA-2019-11-11-000989-a.pdf).
2. Відхилити пропозиції учасників ТОВ «ВКФ «ВВ»» та ТОВ «БРАВО-ПАП» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
3. Запросити сертифікат якості на Папір А-4 в учасника ТОВ «Прайм Офіс» та зобов’язати його викласти оновлену цінову пропозицію з вказаною торгівельною маркою паперу А-4 для збереження відкритої та прозорої конкуренції (так як дана позиція становить 50-60% вартості усієї тендерної пропозиції).
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 17:24
Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області розглянуло
скаргу ТОВ «Український папір» від 20 листопаду 2019 щодо
невідповідності пропозиції які були надані під час електронного аукціону
№UA-2019-11-11-000989-a «Канцелярські товари», який проходив
18.11.2019р. Та повідомляє наступне.
Пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» відповідає зазначеним технічним
вимогам торгів, а саме яскравість паперу 110% відповідно до наданого
сертифікату якості продукції від 06.06.2019
Розгорнути
Згорнути
скаргу ТОВ «Український папір» від 20 листопаду 2019 щодо
невідповідності пропозиції які були надані під час електронного аукціону
№UA-2019-11-11-000989-a «Канцелярські товари», який проходив
18.11.2019р. Та повідомляє наступне.
Пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» відповідає зазначеним технічним
вимогам торгів, а саме яскравість паперу 110% відповідно до наданого
сертифікату якості продукції від 06.06.2019
Відповідь на вимогу по процедурі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
138 306,30
UAH з ПДВ
|
138 306,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
145 972,50
UAH з ПДВ
|
145 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
152 570,80
UAH з ПДВ
|
145 972,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
183 928,80
UAH з ПДВ
|
147 742,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
166 859,16
UAH з ПДВ
|
152 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Очікує рішення |
138 306,30
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 листопада 2019 18:58 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю канцелярських товарів за кодом ДК 021:2015-30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» в зв’язку з технічними обставинами, які виникли при формуванні оголошення. |
Документи:
28 листопада 2019 18:56
|
Протокол - відміна канцтовари.pdf |