Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-11-11-000801-b ef5d6c4157ae47b694ebfbcf346c3e09
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Завгородня

+380512637050 office.vitov@mk.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Вітовському районі Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 37992601
Вебсайт: http://treasury.gov.ua
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Самойловича, буд. 20а
Контактна особа: Олена Завгородня
+380512637050
office.vitov@mk.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 13:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 13:21
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:28
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


монтаж блисковкозахисту будівлі за адресою: вул. Самойловича, 20а, м. Миколаїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
монтаж блисковкозахисту будівлі за адресою: вул. Самойловича, 20а, м. Миколаїв (45312310-3 - встановлення обладнання для захисту від блискавок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Самойловича, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 12:30
Оголошення уточнене.doc
11 листопада 2019 12:19
документація по блискавкозахисту.zip
13 листопада 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 12:30
Оголошення уточнене.doc
11 листопада 2019 12:19
документація по блискавкозахисту.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділ 3.3.
Дата подання: 13 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:10
Розділ 3.3 надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ремонтних робіт приміщень, хоча найменування предмету закупівлі: Монтаж блискавкозахисту будівлі, просимо внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Викладено оголошення уточнене, а саме п. 3.3

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-000801-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:40805653
Дата подання: 21 листопада 2019 15:52
Неправомірне визнання переможцем
Згідно з умовами Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель Прозоро, підставами для дискваліфікації є невідповідність пропозиції Учасникам умовам Закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно з Законом, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, визнаючи ТОВ "Охрана" переможцем процедури закупівлі, Замовник порушує один з основних принципів публічних закупівель, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Слід зазначити, що пропозиція ТОВ "Охрана" містить недоліки і підлягає відхилення як така, що не відповідає умовам Закупівлі.
Так, Замовник встановлює вимогу щодо надання довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання відповідних робіт та копії договорів. Тобто, Замовик, зазначаючи необхідність надання копії договорів, встановлює вимогу щодо надання декількох копій договорів (два та більше). Однак, на порушення зазначеної вимоги, ТОВ "Охрана" у своїй довідці зазначає лише про наявність досвіду виконання лише одного договору, а також надає копію лише одного договору. Таким чином, ТОВ "Охрана" не було виконано вимог Замовника і, таким чином, не підтвердили наявність документально підтвердженого досвіду виконання відповідних робіт.
Також, Замовником встановлюється вимога щодо необхідності надання документів, що підтверджують правомочність підпису даних документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду та /або копія довіреності або копія іншого документу, що підтверджує дані повноваження). Тобто, учасники повинні були обов’язково надати в складі своїх пропозицій копію виписки з протоколу засновників, копію наказу про призначення на посаду. Окрім обов’язкових до подання документів, учасники також могли подати такі документи як копія довіреності або копія іншого документу, що підтверджує дані повноваження. Однак, ТОВ "Охрана" не було надано копію виписки з протоколу засновників, а отже учасником не було дотримано вимог умов Закупівлі.
Таким чином, пропозиція ТОВ "Охрана" підлягала відхиленню, а Замовник повинен був перейти до розгляду наступної пропозиції. Звертаємося до вас з вимогою усунення вищезазначених порушень та завершити процедуру закупівлі у відповідності з законодавством, а саме відхилити пропозицію ТОВ "Охрана" та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 16:02
Добрий день! Доводимо до Вашого відома, що пунктом 3.3 Оголошення про проведення допорогової закупівлі кількісна численність копій договорів не визначена.
Також додаємо, що суттю вищевказаної вимоги є підтвердження досвіду виконання ремонтних робіт, учасник ТОВ Охрана" в своїй пропозиції надав копію договора, тим самим виконав вимогу пункту 3.3.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Охрана" 88 183,22
UAH з ПДВ
78 883,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ" 99 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА ЦЕНТР 2" 92 488,41
UAH з ПДВ
92 488,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 12:35
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:33
оновлена цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:21
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 16:21
Статут нова редакція.pdf
15 листопада 2019 16:21
Протокол засідання.pdf
15 листопада 2019 16:21
Кошторисна документація.pdf
15 листопада 2019 16:21
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 13:13
12. Д1.pdf
18 листопада 2019 13:13
9. копія наказу.pdf
18 листопада 2019 13:13
4. довідка роботи.pdf
18 листопада 2019 13:13
3. довідка працівники.pdf
18 листопада 2019 13:13
2. кошторис.pdf
18 листопада 2019 13:13
1. цінова.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 09:47
Статут Безпека Центр2.pdf
18 листопада 2019 09:47
Протокол Безпека 2.pdf
18 листопада 2019 09:47
Пропозиція.pdf
18 листопада 2019 09:47
Працівники.pdf
18 листопада 2019 09:47
документи.pdf
18 листопада 2019 09:47
Додаток 1.pdf
18 листопада 2019 09:47
ДОГОВОР.pdf
18 листопада 2019 09:47
Договір виконання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Охрана"

ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ"

ТОВ "БЕЗПЕКА ЦЕНТР 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Охрана"
#13857245
Переможець 78 883,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:37

Документи

21 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:25
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Охрана"
#13857245
78 883,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:25
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:29
Договір.pdf укладений
28 листопада 2019 14:16