Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВАРІЙНА СЛУЖБА ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 23969726 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Перфецького, буд. 6 А |
Контактна особа: |
Тарас Іванел +380506781485 fraavariyka.lviv.ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 12:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09100000-0: Паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 1 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 листопада 2019 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-29-000353 ● e4f3f90ff90143969c4cc79e7399b5db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2019 № 210
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-11-000775-b 11.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю палива №101-530 від 01.11.2019 до внесення переговорної процедури до річного плану закупівель (04.11.2019) та оголошення закупівлі (11.11.2019).)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВАРІЙНА СЛУЖБА ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" #23969726 |
Переможець |
333 900,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 14:34
|
Додаткова угода про розірвання договору 2019р (2).pdf | укладений |
12 грудня 2019 14:32
|
воскресіння повідомлення про намір.pdf | укладений |
12 грудня 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 10:53
|
Договір на закупівлю палива.pdf | укладений |
18 листопада 2019 10:51
|