Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
333 900,00 UAH
UA-2019-11-11-000775-b ff2eae8bce894c59884aa7bc2a76c061
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Іванел

+380506781485 fraavariyka.lviv.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВАРІЙНА СЛУЖБА ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 23969726
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Перфецького, буд. 6 А
Контактна особа: Тарас Іванел
+380506781485
fraavariyka.lviv.ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Попередньо двічі проведено торги не відбулись

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 12:21
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09100000-0: Паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12600 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Перфецького 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000353 ● e4f3f90ff90143969c4cc79e7399b5db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2019 № 210
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-11-000775-b 11.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю палива №101-530 від 01.11.2019 до внесення переговорної процедури до річного плану закупівель (04.11.2019) та оголошення закупівлі (11.11.2019).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВАРІЙНА СЛУЖБА ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
#23969726
Переможець 333 900,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 12:21

Документи

11 листопада 2019 12:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 12:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВАРІЙНА СЛУЖБА ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
#23969726
333 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2019 12:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 14:34
Додаткова угода про розірвання договору 2019р (2).pdf укладений
12 грудня 2019 14:32
воскресіння повідомлення про намір.pdf укладений
12 грудня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 10:53
Договір на закупівлю палива.pdf укладений
18 листопада 2019 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 225,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 870,83 UAH)
Причини розірвання договору: сторони розривають договір за згодою сторін