Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання Комплект для ремонту РРС
Очікувана вартість
54 725,00 UAH
UA-2019-11-11-000590-c e551a688695447b1bfe659407458b218
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кучеєв Роман Миколайович

(044) 2491018 el_zak@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Кучеєв Роман Миколайович
(044) 2491018
el_zak@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:08
Очікувана вартість: 54 725,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 547,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.
Якщо переможець закупівлі є платником ПДВ, ціна договору, що буде укладений з переможцем закупівлі, повинна включати ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комплект для ремонту РРС
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства. Покупець здійснює оплату протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) рахунком-фактурою Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:40
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або еквівалент предмету закупівлі, з характеристиками не гірше характеристик, вказаних у Додатку 3 тендерної документації;
2) відповідно до пп. 1.4. п. 1 Додатку 3 до тендерної документації:
«1.4. Після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»;
3) відповідно до п. 1 розділу IV тендерної документації:
«Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь на рівних умовах. У якості вартості пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ)»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОМА" 54 120,00
UAH
54 120,00
UAH
Документи
ТОВ "НТЦ Енергозв'язок" 54 600,00
UAH
54 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 11:13
191125Форма пропозиції.pdf
21 листопада 2019 00:23
Опис та основні вимоги.pdf
21 листопада 2019 00:23
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

20 листопада 2019 13:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛКОМА"

ТОВ "НТЦ Енергозв'язок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОМА"
#39289446
Переможець 54 120,00
UAH
28 листопада 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОМА"
#39289446
54 120,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
09-076063-19_договір_10122019.pdf укладений
10 грудня 2019 14:34