Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 Електрична енергія (джерело фінансування: за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 178 895,00 UAH
UA-2019-11-11-000566-c fbae817c6a934dfa97d4ba12e0837310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хвостова Світлана Олександрівна

+380534331386 kpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189239
Місцезнаходження: 39234, Україна , Полтавська обл., ЛІСНЕ, вул. Миру, 63
Контактна особа: Хвостова Світлана Олександрівна
+380534331386
kpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:53
Очікувана вартість: 1 178 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 894,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


постачання електричної енергії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
391000 кВт⋅год
постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39234, Україна, Полтавська область, ЛІСНЕ, вул. Миру, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії та виставленого Постачальником рахунку на оплату протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:41
ТД пост.електроен. на 2020р зі змінами.doc
12 листопада 2019 13:41
Повідомлення про внесення змін по електроенергії.pdf
11 листопада 2019 15:07
ТД пост.електроен. на 2020р.doc
12 листопада 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:41
ТД пост.електроен. на 2020р зі змінами.doc
12 листопада 2019 13:41
Повідомлення про внесення змін по електроенергії.pdf
11 листопада 2019 15:07
ТД пост.електроен. на 2020р.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виключення вимог по ст.16
Дата подання: 12 листопада 2019 11:56
Дата відповіді: 12 листопада 2019 13:51
Шановний замовнику! Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу. З огляду на це тендерною документацією не може вимагатися від учасників закупівлі документальне підтвердження наступних кваліфікаційних критеріїв: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства шляхом виключення вимог, що зазначені в Додатку 4 а саме: 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.3.1. Надати копію аналогічного договору на постачання товару, який є предметом закупівлі. У разі якщо учасник є новоствореною юридичною особою чи фізичною-особою підприємцем, він повинен надати лист в довільній формі про те, що за період ведення господарської діяльності не було укладено відповідних договорів. Вразі не виконання вимоги та Закону України будемо змушені звернутися до виконавчого органу!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни та викладено в новій редакції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000003 ● 1397397a650c45ddae12ebd22f1be4a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2020 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.04.2020 № 21
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 02.04.2020 № 21

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-11-11-000566-c, 11.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-05 13:46:10

Усунення порушень

На виконання висновку, в зв‘язку з неможливістю усунення порушень, виявлених Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області по закупівлі за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (постачання електричної енергії), які на даний час неможливо усунути з технічних причин, розірвано договір постачання електричної енергії №Е/39-20 від 23.12.2019 р. за взаємною згодою сторін з 01.06.2020 р. по закупівлі ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія ( UA-2019-11-11-000566-с), відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На даний час Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат працює над усуненням виявлених помилок органом державного фінансового контролю Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.), згідно висновку про результати моніторингу закупівлі код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (постачання електричної енергії) (Унікальний номер оголошення UA-2019-11-11-000566-c), дата публікації: 24 квітня 2020 р. З метою подальшого дотримання чинного законодавства в сфері публічних закупівель та неможливості усунення виявлених порушень, нами розпочата процедура щодо розірвання договору по даній закупівлі. Оскільки проведення нової закупівлі займе тривалий час, що вимагає дотримання часових термінів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», та з метою забезпечення безперебійної роботи Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату, який забезпечує соціальні послуги стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби, нами буде повідомлено про результати проведеної роботи щодо розірвання договору.

2020-05-04 16:33:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  6. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 782 000,00
UAH з ПДВ
782 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 949 997,06
UAH з ПДВ
949 997,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 993 140,00
UAH з ПДВ
993 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" 1 178 865,00
UAH з ПДВ
1 178 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 10:46
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:37
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:36
Цінова пропозиція оцінка.pdf
26 листопада 2019 16:02
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:01
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 16:01
Технічне завдання.pdf
26 листопада 2019 16:01
Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2019 16:01
Оригінал Статуту.PDF
26 листопада 2019 16:01
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF

Публічні документи

26 листопада 2019 16:40
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:49
7.1. Відсутність обмежень.pdf
26 листопада 2019 15:49
4.1. Модельний статут.pdf
26 листопада 2019 15:49
3. Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 15:49
27 Договір ДП НЕК УКРЕНЕРГО.pdf
26 листопада 2019 15:49
17. Відомості з ЄДРПОУ-min.pdf
26 листопада 2019 15:49
16. Витяг ЄДР-min.pdf
26 листопада 2019 15:49
13.1. Витяг з реєстру ПДВ-min.pdf
26 листопада 2019 15:49
13 Товар.pdf
26 листопада 2019 15:49
13 Лист підтвердження.pdf
26 листопада 2019 15:49
12. Проект договору.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 13:47
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:44
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:51
Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2019 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 16:51
Статут + опис.pdf
12 листопада 2019 16:51
Ст. 17.pdf
12 листопада 2019 16:51
Реестр до ліцензії 31.10.19.pdf
12 листопада 2019 16:51
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 16:51
Постанова про ліцензію.pdf
12 листопада 2019 16:51
Наказ про призначення.pdf
12 листопада 2019 16:51
лист-пояснення щодо ст.16.pdf
12 листопада 2019 16:51
згода зі спец.тех..pdf
12 листопада 2019 16:51
згода з проектом договору.pdf
12 листопада 2019 16:51
ДСТУ по електроенергiї.pdf
12 листопада 2019 16:51
довiдка довкiлля.pdf
12 листопада 2019 16:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ"ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Переможець 782 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
782 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 14:33
Дод.угода _9.pdf укладений
03 червня 2020 14:31
Протокол _85.pdf укладений
03 червня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 09:18
Дод.угода №8.pdf зміни до договору
20 березня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:58
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 14:58
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 08:39
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 08:39
Дод.угода №6.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 08:38
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 12:15
Дод.уг №5 елек.енергія.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 12:13
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 12:40
Дод.угода№4 елект.енерг..pdf зміни до договору
24 січня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 08:56
Дод.угода №3 10%.pdf зміни до договору
20 січня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 11:54
Дод.угода №2електроенергія.pdf зміни до договору
10 січня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:20
Дод.угода№1електр.енерг..pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:05
Договір №Е,39-20.pdf укладений
23 грудня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 10.1 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з технічною помилкою в назві Постачальника абзац 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на суму 9 468.89 грн.
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 82 046,62 грн.
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в договорі в звязку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни елект.енергії з 01.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: Е/39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 266 258,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 376,00 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін