Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки)
Очікувана вартість
3 610 548,00 UAH
UA-2019-11-11-000097-a bf20cc43f8894014b8245ec436fa0317
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козицька Ксенія Борисівна

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А
Контактна особа: Козицька Ксенія Борисівна
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 14:12
Очікувана вартість: 3 610 548,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 052,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108316.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки)

Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121200 літр
Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:22
зміни.docx
25 листопада 2019 15:22
ТД бензин А92 (зі змінами).docx
25 листопада 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:22
зміни.docx
25 листопада 2019 15:22
ТД бензин А92 (зі змінами).docx
11 листопада 2019 09:37
ТД бензин А92.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови тендерної документації
Дата подання: 16 листопада 2019 17:09
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:47
Згідно П. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.» Просимо надати детальне роз’яснення (перелік), що мається на увазі під вимогою: « будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Під вимогою: « будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю» маються на увазі будь-які обставини та заходи нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що передбачені чинним законодавством України та створюють суттєві ризики обмеження або припинення договірних зобов’язань, унеможливлюють складення договору або несуть ризики визнання договору нікчемним або недійсним.
умови тендерної документації
Дата подання: 16 листопада 2019 17:22
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:48
П.3 Приміток Додатка 3 містить вимогу: "В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги". Просимо надати обгрунтовану відповідь: "працівники підприємства партнера" - маються на увазі працівники, наприклад оператори/касири, підприємств, які зазначені учасником у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з урахуванням вимог Додатка 2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником у додатку № 3 до тендерної документації вимагається у складі тендерної пропозиції надати договір, які підтверджує право та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. При цьому у п.1 Приміток до Додатку №3 тендерної документації визначено вимоги Замовника щодо обов’язково зазначення в таблиці Додатку №3 наявності директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 14, водіїв не менше 3-х. Учасник при заповненні таблиці надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при цьому учасник може вказати як власних працівників так, за бажанням, і працівників підприємств-партнерів. Тому вимога надати договір, які підтверджує право та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблицю 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіт по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги стосується саме тих працівників, яких учасник надає у довідці Додатку №3.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-11-000097-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 16 листопада 2019 17:25
дискримінаційні умови тендерної документації
П.2 Інша інформація містить вимогу: «Строки дії договорів на підтвердження права користування або послуг повинні бути не менш, ніж строк дії договору, який вказано в істотних умовах, які обов'язково включаються до договору про закупівлю за процедурою.» Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує наші права як учасника- постачальника з великим досвідом роботи на ринку, та перешкоджає взяти участь у оголошеної закупівлі з наступних обставин. У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Документи/договори, які підписані нашім підприємством, містять умови пролонгації, що були визначені сторонами під час укладанням, та не можуть бути причиною для дискваліфікації тендерної пропозиції, оскільки в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України. При цьому вважаємо доцільним зазначити, що строк дії договорів до 31.12.2020 р. не яким чином не гарантує їх дію до визначеного строку, оскільки умовами договорів та нормами діючого законодавства України передбачені підстави дострокового розірвання договору. Тому, вимога щодо чинності документів/договорів до 31.12.2020 р. не захищає та/або не впливає на виконання Постачальником своїх обов’язків перед Замовником щодо поставки товару. Також, звертаємо увагу, що кожний учасник закупівлі погоджується з проектом договору ( додаток 11 до тендерної документації), в якому у розділі «Відповідальність сторін», чітко визначені штрафні санкції щодо невиконання обов’язків сторін. Крім того, умовами тендерної документації передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови, а саме «Строки дії договорів на підтвердження права користування або послуг повинні бути не менш, ніж строк дії договору, який вказано в істотних умовах, які обов'язково включаються до договору про закупівлю за процедурою.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 10:49
Добрий день!
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовник відповідає за ліквідацію аварійних ситуацій у житлово-комунальному господарстві та житлових будинках м. Запоріжжя. Дільниці замовника розташовані в районах м. Запоріжжя (в тендерній документації вказані адреси дільниць). Для ліквідації аварійних ситуацій дуже важливий фактор часу. Саме тому замовником в Додатку №2 визначено максимальну відстань до АЗС, так як невелика відстань забезпечує швидке отримання палива для ліквідації аварій. Складу ПММ у Замовника нема, забезпечити складський запас палива неможливо. Враховуючи, що учасник може не мати в достатній кількості власних АЗС, замовником в кваліфікаційних вимогах передбачено залучення орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази. При цьому, враховуючи вагу наявності пального у вирішенні власних функціональних завдань, замовник в тендерній документації реалізує надане законодавством право вимагати необхідні документи (виходячи зі специфіки закупівлі) та визначає в тендерній документації ряд умов для зниження ризику недобросовісного виконання договору за закупівлею, відмови від виконання зобов’язань за договором та непостачання. Однією з таких умов є вимога щодо строку дії договорів на підтвердження права користування або послуг. Так, якщо у постачальника виникнуть проблеми з поставкою палива з незалежних від нього причин (наприклад – дій третьої сторони, власника партнерської АЗС), це не має зашкодити виконанню зобов’язань постачальником і не має поставити замовника в становище, яке може призвести до передумов виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру.
При виконанні вказаних вимог Замовник з будь-якої вказаної власної або партнерської АЗС на території м. Запоріжжя може вчасно отримати паливо для своїх структурних підрозділів при максимальному врахуванні ризиків непостачання. Орендування партнерських АЗС, наприклад, дає можливість учаснику виконати зазначену умову.
Тому Замовник, усвідомлюючи ризики несвоєчасного постачання палива, закріпив вимоги мати учаснику договір (договори) користування з терміном дії не менш, ніж строк дії договору за закупівлею. Згодні з Вами, що строк дії договорів до 31.12.2020 р. не яким чином не гарантує на 100% їх дію до визначеного строку. Розглянувши Ваші ствердження, підкреслюємо, що пролонгація договору – це декларування намірів, тобто можливості, яка може бути реалізована сторонами договору або не реалізована і залежить від поки ще невідомих намірів третьої сторони. А визначення конкретного строку дії договору – це вже погоджена обома сторонами договору умова, яка підписана та закріплена в договорі. Тому, на нашу думку, визначення в підписаному та існуючому договорі конкретного строку дії до 31.12.2020 більш знижує ризик ненадання вказаного майна виконавцю на весь час договору з замовником, ніж умови можливої пролонгації договору, так як пролонгація залежить від рішення третьої сторони, а не тільки учасника.
При цьому, Ваші доводи про те, що вимоги тендерної документації замовника про необхідність надання підтвердження терміну дії не менш, ніж строк дії договору за закупівлею є дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації замовника поширюються не лише на конкретного суб`єкта господарювання та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Номер вимоги: UA-2019-11-11-000097-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 16 листопада 2019 17:59
дискримінаційні умови тендерної документації
Шановний Замовник! Згідно результату по закупівлі UA-2019-10-09-001365-b, Вами було відхилені всі учасники, у т.ч. за " надання недостовірної інформації". Внаслідок чього закупівля не відбулась.

Умови тендерної документаціїї нової закупівлі містять вимогу: "Учасник не може мати у минулому випадків відхилення його тендерних пропозицій замовником внаслідок надання недостовірної інформації.", тобто цілеспрямовано обмежуєте учасника, якого відхили раніше.

. Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 10:50
Добрий день! Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Ваше ствердження, що ми цілеспрямовано обмежуємо саме учасника, якого відхилили раніше за закупівлею UA-2019-10-09-001365-b, не відповідає дійсності.
Враховуючи, що надання недостовірної інформації може бути приводом для кримінального провадження, мати негативний вплив на результати проведення торгів або виконання договору, тендерний комітет замовника прийняв рішення, що у 2020 році недоцільно залучати до участі в торгах всіх учасників, які мали у власній практиці випадки надання недостовірної інформації. Також метою вимоги було зниження ризику повторного надання недостовірної інформації.
На підставі вищевказаного замовником у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» введено обмеження для участі в торгах юридичних та фізичних осіб, які мали випадки надання недостовірної інформації. При цьому результат по закупівлі UA-2019-10-09-001365-b був не поодиноким випадком відхилення учасника за ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», в нашому досвіді була також інша практика, наприклад, в процедурі UA-2019-04-03-001939-b.
Також вважаємо, що Ваші ствердження про те, що вимоги тендерної документації замовника про заборону участі учасників з досвідом надання недостовірної інформації є для Вас дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації замовника поширюються не лише на Вас та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому заборона участі учасників з досвідом надання недостовірної інформації є для Вас безумовно така, що неможлива для виконання. Також Вами не вказано, чому саме Ви не можете прийняти участь в процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000001 ● 1fbcd81989364891b618338603826b47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019 13:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
02.12.2019 № 222
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки), ID: UA-2019-11-11-000097-a, яка проводиться Комунальним підприємством "Запоріжремсервіс" Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 грудня 2019 16:43
Коментар щодо відміни: Було порушено порядок оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки) за номером UA-2019-11-11-000097-а. Відповідно до абз.4 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Документи:
02 грудня 2019 16:43
Протокол відміни.docx