Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А |
Контактна особа: |
Козицька Ксенія Борисівна zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 610 548,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 052,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108316.44 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 15:22 |
зміни.docx | |
25 листопада 2019 15:22 |
ТД бензин А92 (зі змінами).docx |
25 листопада 2019 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2019 15:22 |
зміни.docx
|
|||
25 листопада 2019 15:22 |
ТД бензин А92 (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовник відповідає за ліквідацію аварійних ситуацій у житлово-комунальному господарстві та житлових будинках м. Запоріжжя. Дільниці замовника розташовані в районах м. Запоріжжя (в тендерній документації вказані адреси дільниць). Для ліквідації аварійних ситуацій дуже важливий фактор часу. Саме тому замовником в Додатку №2 визначено максимальну відстань до АЗС, так як невелика відстань забезпечує швидке отримання палива для ліквідації аварій. Складу ПММ у Замовника нема, забезпечити складський запас палива неможливо. Враховуючи, що учасник може не мати в достатній кількості власних АЗС, замовником в кваліфікаційних вимогах передбачено залучення орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази. При цьому, враховуючи вагу наявності пального у вирішенні власних функціональних завдань, замовник в тендерній документації реалізує надане законодавством право вимагати необхідні документи (виходячи зі специфіки закупівлі) та визначає в тендерній документації ряд умов для зниження ризику недобросовісного виконання договору за закупівлею, відмови від виконання зобов’язань за договором та непостачання. Однією з таких умов є вимога щодо строку дії договорів на підтвердження права користування або послуг. Так, якщо у постачальника виникнуть проблеми з поставкою палива з незалежних від нього причин (наприклад – дій третьої сторони, власника партнерської АЗС), це не має зашкодити виконанню зобов’язань постачальником і не має поставити замовника в становище, яке може призвести до передумов виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру.
При виконанні вказаних вимог Замовник з будь-якої вказаної власної або партнерської АЗС на території м. Запоріжжя може вчасно отримати паливо для своїх структурних підрозділів при максимальному врахуванні ризиків непостачання. Орендування партнерських АЗС, наприклад, дає можливість учаснику виконати зазначену умову.
Тому Замовник, усвідомлюючи ризики несвоєчасного постачання палива, закріпив вимоги мати учаснику договір (договори) користування з терміном дії не менш, ніж строк дії договору за закупівлею. Згодні з Вами, що строк дії договорів до 31.12.2020 р. не яким чином не гарантує на 100% їх дію до визначеного строку. Розглянувши Ваші ствердження, підкреслюємо, що пролонгація договору – це декларування намірів, тобто можливості, яка може бути реалізована сторонами договору або не реалізована і залежить від поки ще невідомих намірів третьої сторони. А визначення конкретного строку дії договору – це вже погоджена обома сторонами договору умова, яка підписана та закріплена в договорі. Тому, на нашу думку, визначення в підписаному та існуючому договорі конкретного строку дії до 31.12.2020 більш знижує ризик ненадання вказаного майна виконавцю на весь час договору з замовником, ніж умови можливої пролонгації договору, так як пролонгація залежить від рішення третьої сторони, а не тільки учасника.
При цьому, Ваші доводи про те, що вимоги тендерної документації замовника про необхідність надання підтвердження терміну дії не менш, ніж строк дії договору за закупівлею є дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації замовника поширюються не лише на конкретного суб`єкта господарювання та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Умови тендерної документаціїї нової закупівлі містять вимогу: "Учасник не може мати у минулому випадків відхилення його тендерних пропозицій замовником внаслідок надання недостовірної інформації.", тобто цілеспрямовано обмежуєте учасника, якого відхили раніше.
. Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови,
Ваше ствердження, що ми цілеспрямовано обмежуємо саме учасника, якого відхилили раніше за закупівлею UA-2019-10-09-001365-b, не відповідає дійсності.
Враховуючи, що надання недостовірної інформації може бути приводом для кримінального провадження, мати негативний вплив на результати проведення торгів або виконання договору, тендерний комітет замовника прийняв рішення, що у 2020 році недоцільно залучати до участі в торгах всіх учасників, які мали у власній практиці випадки надання недостовірної інформації. Також метою вимоги було зниження ризику повторного надання недостовірної інформації.
На підставі вищевказаного замовником у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» введено обмеження для участі в торгах юридичних та фізичних осіб, які мали випадки надання недостовірної інформації. При цьому результат по закупівлі UA-2019-10-09-001365-b був не поодиноким випадком відхилення учасника за ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», в нашому досвіді була також інша практика, наприклад, в процедурі UA-2019-04-03-001939-b.
Також вважаємо, що Ваші ствердження про те, що вимоги тендерної документації замовника про заборону участі учасників з досвідом надання недостовірної інформації є для Вас дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації замовника поширюються не лише на Вас та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому заборона участі учасників з досвідом надання недостовірної інформації є для Вас безумовно така, що неможлива для виконання. Також Вами не вказано, чому саме Ви не можете прийняти участь в процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-02-000001 ● 1fbcd81989364891b618338603826b47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 13:55 |
НАКАЗ
02.12.2019 № 222
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки), ID: UA-2019-11-11-000097-a, яка проводиться Комунальним підприємством "Запоріжремсервіс" Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 02 грудня 2019 16:43 |
Коментар щодо відміни: | Було порушено порядок оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 картки) за номером UA-2019-11-11-000097-а. Відповідно до абз.4 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. |
02 грудня 2019 16:43
|
Протокол відміни.docx |