Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дозатори та диспенсери за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003451-b ● 5f5c63cb407046dc8efe0b354528ab26
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області" |
Код ЄДРПОУ: | 23031598 |
Місцезнаходження: | 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32 |
Контактна особа: |
Наталія Проніна +380673475741 zosh4779@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 21:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Дозатор рідкого мила Rixo Maggio S188W - 16 шт., Диспенсер паперових рушників Rixo Maggio P235W - 16 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Дозатор рідкого мила Rixo Maggio S188W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
16 штука
Диспенсер паперових рушників Rixo Maggio P235W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 21:16 |
дозатори - (1).doc |
08 листопада 2019 21:16 |
дозатори - (3).doc |
08 листопада 2019 21:16 |
дозатори - (4).doc |
08 листопада 2019 21:16 |
дозатори - оголошення.doc |
08 листопада 2019 21:16 |
дозатори - (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 09:23
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! 1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження. 2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма цінової пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам. 3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Логвінов Михайло Володимирович #3236205657 |
Переможець |
13 840,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог. дозатори.PDF | укладений |
03 грудня 2019 23:24
|