Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень першого поверху будівлі за ГП № 23, Приморський РТЦК та СП, військове містечко № 1
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003120-b b6138525e17d40248ca63e2400b40f08
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Рогов

+380667898887 operrvi81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 08402040
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 35.
Контактна особа: Віталій Рогов
+380667898887
operrvi81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт приміщень першого поверху будівлі за ГП № 23, Приморський РТЦК та СП, військове містечко № 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень першого поверху будівлі за ГП № 23, Приморський РТЦК та СП, військове містечко № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату отриманих від Виконавця послуг на підставі отриманого від Виконавця рахунка на оплату послуг (далі рахунка), який оформляється після підписання Сторонами «Акта приймання виконаних будівельних робіт» примірної форми КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» примірної форми КБ-3. Термін оплати впродовж 5 (п’яти) робочих днів після підписання виищевказаних актів Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:45
ОГОЛОШЕННЯ.docx
08 листопада 2019 16:45
Додаток 1_Перелік документів.doc
08 листопада 2019 16:45
Додаток 3 відповідність.doc
08 листопада 2019 16:45
додаток 2 технічне завдання.rtf
08 листопада 2019 16:45
Додаток 4_Проект договору.doc
08 листопада 2019 16:45
ТД ПДФ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 11 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 11 листопада 2019 13:34
Доброго дня! Тендерною документацією Замовника встановлений строк виконання робіт до 26.12.2019 р. Аукціон призначений на 25.11.2019 р. Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" на визначення переможця виділено до 5 робочих днів (максимально до 20 робочих днів). Договір підписується не раніше 10 днів та не пізніше 20 днів від дня визначення переможця. Таким чином, на проведення такого достатньо великого обсягу робіт залишається всього 1-2 тижні, тобто виконати роботи до 26.12.2019 року є заведомо технічно неможливо. На підставі вищезазначеного, просимо внести відповідні коригування у тендерну документацію щодо строків проведення робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На жаль, внести зміни у строки виконання робіт або зменшити об’єми робіт немає можливості. Дефектний акт вже затверджено і кошти необхідно використати у 2019 році. Вважаємо, що учаснику потрібно передбачити необхідну кількість працівників для виконання зазначеного об’єму робіт у тендерній документації, для виконання їх у строк.

Інформація про відміну

Дата відміни
23 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій