Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (стелажі архівні)
Очікувана вартість
88 543,00 UAH
UA-2019-11-08-002529-b 95a2093ba3d44093bc8a7065f5d3a22f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скицький

+380965822128 rostikpfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Ростислав Скицький
+380965822128
rostikpfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 11:35
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 11:35
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:27
Очікувана вартість: 88 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 885,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штука
Офісні меблі (стелажі архівні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:02
Зміни 26.11.19 тендерн документація_Стелажі архівні.doc
26 листопада 2019 11:02
повідомлення стелажі зміни.pdf
11 листопада 2019 15:44
зміни технічні вимоги Microsoft Office Word.docx
11 листопада 2019 15:44
зміни повідомлення стелажі.pdf
11 листопада 2019 15:44
Стелажі зміни тендерн документація_Стелажі архівні .doc
08 листопада 2019 15:20
Стелажі 3 тендерн документація_Стелажі архівні .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 10 листопада 2019 15:03
Дата відповіді: 11 листопада 2019 15:28
Доброго дня. Чи є обов'язковою товщина металу на стійках 1,5 мм? В попередньому тендері вимога була 1,15-1,5 мм...
Відповідь: Доброго дня, внесемо зміни в тендерну документацію, а саме в технічні характеристики
Технічні характеристики
Дата подання: 11 листопада 2019 14:01
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:09
Доброго дня! Шановний Замовнику, будь-ласка уточніть, чи буде для Вас прийнятною пропозиція стелажів з довжиною полиць 1000мм замість 900мм та покриттям полімерно-порошковою фарбою світло-сірого кольору RAL7035?
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, всі вимоги щодо предмету закупівлв наведені у додатку № 1 до тендерної документації " Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" Запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам замовника


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-002529-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Холд Трейд, Код ЄДРПОУ:41586916
Дата подання: 09 грудня 2019 12:37
Оскарження
ТОВ "Холд Трейд" висловлює свою не згоду із рішенням Замовника що до вибору Переможця. Аргументи надані у прикріпленому листі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 09:26
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області з розглянуло вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю ”ХОЛД Трейд” від 09.12.2019 за предметом “Офісні меблі” (стелажі архівні для відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області) ДК 021:2015 39130000-2 та в межах компетенції повідомляє наступне.
При здійсненні закупівель Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області керується Законом України від 25.12.2015 № 922 ”Про публічні закупівлі” (надалі-Закон 922) та дотримується принципів здійснення та проведення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Згідно Розділу 5 ”Юридичний статус товариства” Статуту долученого ТОВ “Евомед” Товариство може від свого імені укладати будь-які договори, що не заборонені законом, набувати та мати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути позивачем, відповідачем, третьою особою в суді і т. д.. Статут ТОВ «Евомет» відповідає закону.
Згідно п. 5.12. В інтересах здійснення завдань та відповідно з напрямами діяльності , вказаними у даному Статуті, товариство відповідно до п.5.12.3 має право укладати прямі та багатосторонні договори з державними, громадськими, кооперативними та іншими організаціями та підприємствами, окремими громадянами та творчими кооперативами, а також бути посередником
Учасником ТОВ “Евомед” в складі документації подано НАКАЗ № 2 від 21 липня 2018 року про призначення на посаду директора Кривонуск Сергія Ігоровича, який приступив до виконання обовязків від 20.07.2018 року.
Згідно вимог тендерної документації Замовника-Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Учасником ТОВ “Евомед” підготовлені та подані документи на українській мові. Інструкція Замовником не вимагалася.
Окрім того, повідомляємо що участь у закупівлях може братии як виробник так і посередники, які здійснють продаж та поставку даної продукції. Учасником наданий діючий сертифікат фірми з якою він співпрацює . На підтвердження МТБ Учасником надано довідку Вих 22-08/19 про те що в наявності товариства є орендовані складські приміщення для зберігання товарів. ТОВ «Евомет» є торговим підприємством, для якого матеріально-технічною базою є наявність власних та орендованих складів. Відповідна довідка є у складі документів, поданих на тендер.
Згідно пункту 14.12 Статуту, у директора є всі необхідні повноваження. Згідно наказу, директором ТОВ «Евомет» є Кривопуск Сергій Ігорович. Максимов Дмитро Володимирович, згідно протоколу зборів, має рівні права з директором підприємства.
Замовником не ставив вимоги про надання зв’язку між виробником та продавцем продукції
Інструкція по монтажу є додатковим і необов’язковим документом, для кращого розуміння замовником продукції.

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 12:37
Оскарження від 09.12.19.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Холд Трейд 80 314,00
UAH з ПДВ
74 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АЙРОН ПРО 84 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВОМЕТ" 84 639,00
UAH з ПДВ
84 639,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:33
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 11:33
Документи компанії.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 08:58
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 08:58
Відомості про підприємство.zip

Публічні документи

16 грудня 2019 21:17
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:15
Dovidka_19322583040670201010 (1).pdf
06 грудня 2019 09:46
Dovidka_19322583040670201010.pdf (1).p7s
24 листопада 2019 12:55
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:33
проект договору.pdf
22 листопада 2019 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 13:33
Технічні вимоги.pdf
22 листопада 2019 13:33
instruction.pdf
22 листопада 2019 13:33
Сертифікат відповідності.pdf
22 листопада 2019 13:33
Виписка з реєстру.pdf
22 листопада 2019 13:33
Довідка ст 17.pdf
22 листопада 2019 13:33
Протокол зборів.pdf
22 листопада 2019 13:33
Статут Евомет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Холд Трейд

ПП АЙРОН ПРО

ТОВ "ЕВОМЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Холд Трейд
#41586916
Відхилено 74 900,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:21
ПП АЙРОН ПРО
#38141747
Відхилено 75 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:22
ТОВ "ЕВОМЕТ"
#42248517
Переможець 84 639,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВОМЕТ"
#42248517
84 639,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:53
Офісні меблі (стелажі).pdf укладений
23 грудня 2019 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 84 639,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 106,50 UAH)