Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування вентиляційних систем
Очікувана вартість
107 998,80 UAH
UA-2019-11-08-002169-b 4ca3fae54b9545beb1d8fe092f9b9f06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 11:22
Очікувана вартість: 107 998,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних систем (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 14:34
ТД_841-19_Послуги з технічного обслуговування вентиляційних систем.doc
08 листопада 2019 14:34
Проет договору.doc
08 листопада 2019 14:34
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 107 976,00
UAH з ПДВ
107 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОТЕРМ-ТЕХНІКА" 107 988,00
UAH з ПДВ
107 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 16:23
цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 16:23
Дозвіл 1.pdf
21 листопада 2019 16:23
довідка з банку.pdf
21 листопада 2019 16:23
декларація відповідності.pdf
21 листопада 2019 16:23
4.3.2.2 договір мегатранс.pdf
21 листопада 2019 16:23
2.1.4. Витяг з ЄДР.rtf
21 листопада 2019 16:23
2.1.2. протокол 12-11 2019.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:18
цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 16:18
статут 10-18 стр.pdf
22 листопада 2019 16:18
статут 1-9 стр.pdf
22 листопада 2019 16:18
протокол установч. зборів.pdf
22 листопада 2019 16:18
лист підтвердження.pdf
22 листопада 2019 16:18
лист згода.pdf
22 листопада 2019 16:18
відгук.pdf
22 листопада 2019 16:18
витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОТЕРМ-ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#31327248
Переможець 107 976,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 07:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 07:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#31327248
107 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:10
Звіт про виконання 19949.docx укладений
28 лютого 2020 11:10
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 10:18
УЗ_ЦЛ-19949_Ю від 11.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 107 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 996,00 UAH)