Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофунціональний пристрій (принтер, ксерокс, сканер)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001986-b 9985f97501574d75b84d04b5d2092028
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

school sidur

+380502845302 schoolsidur@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42587109
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Контактна особа: school sidur
+380502845302
schoolsidur@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 21:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 21:19
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:29
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофунціональний пристрій (принтер, ксерокс, сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної Покупцем. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 12 листопада 2019 09:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо вам за запитання та надаємо наступну інформацію. Щодо допуску ФОП до участі у закупівлі. Звісно, ми розглядаємо пропозиції усіх Учасників, які подадуть пропозиції, У тому числі ФОП. У Додатку 2 ви можете вибрати варіант тендерної пропозиції, з врахуванням вашого юридичного та податкового статусу. Щодо критерію оцінки: у п.5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі вказано: крітерій оцінки-ціна. Таким чином, остаточна найменша ціна, з ПДВ, або без ПДВ, і буде визнана найкращою. Щодо марки та характеристик товару. У Додатку 1 надано технічні і якісні характеристики товару, який ми плануємо закупити. Ви маєте точно дотриматись цих характеристик або надати пропозицію аналогу, не гіршого за характеристиками, у іншому випадку, попереджаємо, що пропозиція може бути відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 9 229,00
UAH з ПДВ
9 229,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 9 999,00
UAH з ПДВ
9 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 22:13
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2019 22:13
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
18 листопада 2019 22:13
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.pdf
18 листопада 2019 22:13
дог72 _1_.PDF
15 листопада 2019 21:08
Довідка.pdf
15 листопада 2019 21:08
Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2019 21:08
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
15 листопада 2019 21:08
Довідки для кваліфікації.zip

Публічні документи

15 листопада 2019 10:37
Досвід 2000.rar
15 листопада 2019 10:37
Документы Компаком 2000_1.rar
15 листопада 2019 10:37
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Переможець 9 229,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 18:05

Документи

21 листопада 2019 18:05
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:59
Витяг_Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
9 229,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 18:05
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:59
Витяг_Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 09:39
Школа - 02.12.2019 __ (1).JPG укладений
03 грудня 2019 09:37
Школа - 02.12.2019 __ (2).JPG укладений
03 грудня 2019 09:37
Школа - 02.12.2019 __ (3).JPG укладений
03 грудня 2019 09:37
Школа - 02.12.2019 __ (4).JPG укладений
03 грудня 2019 09:37
Школа - 02.12.2019 __ (5).JPG укладений
03 грудня 2019 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 229,00
UAH