Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)
services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Rozivskyi district).
Очікувана вартість
24 423 504,00 UAH
UA-2019-11-08-001834-b 8cec3bc163384d1b990ee015b27431e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Oleksandra Koshik
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 15:12
Початок аукціону: 17 грудня 2019 15:12
Очікувана вартість: 24 423 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 610000 UAH
Publication date: 08 листопада 2019 13:43
Enquiries until: 29 листопада 2019 09:00
Complaints submission until: до 05 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 грудня 2019 09:00
Planned auction date: 17 грудня 2019 15:12

Information

Estimated total value: 24 423 504 UAH including VAT
Minimal lowering step: 123 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Rozivskyi district)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:44
проект договору ЕУ РозОПУБ.doc
08 листопада 2019 13:44
ТД ЕУ РозОПУБ.docx
08 листопада 2019 13:44
Оголошення англ. мов РозівОПУБ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000087 ● d55fbce044ab4b9e997156d5d132127d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2019-11-08-001834-b 08.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДП «Місцеві дороги Запорізької області» уважно розглянуло висновок про результати моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)) (UA-2019-11-08-001834-b) та відповідно до положень абз.2 п.8 ст.71 надає аргументовані заперечення щодо встановлених порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Стосовно невідповідності тендерних пропозицій ТОВ «Амструд» та ТОВ «Інкомцентр-Інвест» вимогам підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме: ненадання цими учасниками у складі тендерних пропозиціях інформації щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): Положеннями тендерної документації по цій закупівлі визначено наступне: - інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі (п.3.5.5 тендерної документації); - для підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію, зазначену у Додатку 2 до цієї тендерної документації (п.3.5.7 тендерної документації). Згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації Учасник повинен надати копію довідки про те, що Учасника протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); копію довідки про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; копію довідки про те, що службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; копію довідки про те, що в Учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), а у разі її наявність, Учасник зазначає розмір його заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) на дату не більше тижневої давнини відносно дати подання тендерної пропозиції; копію довідки про наявність у юридичної особи, яка є Учасником, антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, із зазначенням підстав відповідно до закону, що вони не є обов’язковими для юридичної особи, яка є Учасником. Відповідно до цих вимог ТОВ «Амструд» та ТОВ «Інкомцентр-Інвест» у своїх тендерних пропозиціях надали всі вищезазначені довідки. У тендерній пропозиції ТОВ «Амструд» надано «Довідку про відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»» від 05.12.2019 №5, яка містить всю інформацію, що вимагалася тендерною документацією та відповідає за формою (файл тендерної пропозиції «Довідки(1).pdf» стор.5). У тендерній пропозиції ТОВ «Інкомцентр-Інвест» надано «Довідку про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедури закупівлі на підставі пунктів 1 та 2 статті 17 Закону» від 04.12.2019 №2, яка містить всю інформацію, що вимагалася тендерною документацією та відповідає за формою (файл тендерної пропозиції «Додаток 2» «Довідка ст.17.pdf»). Також необхідно зазначити, що Замовник не передбачав у тендерній документації надання Учасником інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема: - з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, щодо відомостей про фізичну та юридичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/); - з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://minjust.gov.ua/m/str_50640). Таке рішення було прийнято з огляду на положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Відповідно до абз.1 частини 3 статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто, спосіб підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті: - для Учасників - визначено абз.1 п.3 Закону, а саме у вигляді інформації в довільній формі; - для Переможців - Замовник визначає самостійно згідно із законодавством. Крім того, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, зазначене вище, вказує на те, що положення Закону стосовно того, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, розповсюджується як на Учасників процедури закупівлі так і на Переможців. Відповідно до абз.4 частини 3 ст.17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України листом від 17.01.2019 під №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» надано інформацію про функціонування відкритих єдиних державних реєстрів, зокрема розміщено лист Міністерства юстиції України №50858/23886-26-18/8.4.4 від 19.12.2018, в якому зазначається, що Міністерство юстиції України здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та реалізувало можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформації з цього реєстру в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів за посиланням https://minjust.gov.ua/m/str_50640. Також, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 «Додатково Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» оприлюднено інформацію щодо відкриття для безоплатного цілодобового доступу за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ до відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зокрема до відомостей про фізичну та юридичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. На підставі вищезазначеного, а саме у зв’язку з наявністю відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовник у тендерній документації по цій закупівлі не вимагав від Учасників надання у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Скан-копії відомостей по учасникам цієї процедури з відкритих реєстрів (Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) на дату прийняття рішення тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення щодо відхилення/допущення до аукціону тендерних пропозицій додаються. З урахуванням вищевикладеного необхідно зазначити, що тендерні пропозиції ТОВ «Амструд» та ТОВ «Інкомцентр-Інвест» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам та іншим умовам тендерної документації, тому будь-які підстави для відхилення їх тендерних пропозицій згідно з положеннями 4 частини першої статті 30 Закону відсутні, а відповідно відсутні підстави для відміни торгів згідно з частиною першою статті 31 Закону.

2019-12-28 11:41:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2019
UA-2019-11-08-001834-b8cec3bc163384d1b990ee015b27431e9
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АМСТРУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:02
Додаток 2.rar
04 грудня 2019 16:02
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
04 грудня 2019 16:02
Додаток 7.pdf
04 грудня 2019 16:02
Додаток 5.pdf
04 грудня 2019 16:02
Додаток 4.rar
04 грудня 2019 16:02
Додаток 3.pdf
04 грудня 2019 16:02
Додаток 1.rar
04 грудня 2019 16:02
Додаток 1 Досвід.rar
04 грудня 2019 16:02
гарантия_15046.zip

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 10:41
МВС Колодчак.pdf
24 грудня 2019 10:41
ДФС АМСТРУД.pdf
08 грудня 2019 08:27
Електронний підпис
08 грудня 2019 08:27
Електронний підпис
07 грудня 2019 20:42
Транспорт Амструд.rar
07 грудня 2019 20:42
Накази Працівники.pdf
07 грудня 2019 20:42
Листи від власників.pdf
07 грудня 2019 20:42
Лист Дорбуд.pdf
07 грудня 2019 20:42
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
07 грудня 2019 20:42
Договір МТБ.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір лабораторія.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір Дорбуд.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір ДЕУ.PDF
07 грудня 2019 20:42
Договір Аркос.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір аналогічний.pdf
07 грудня 2019 20:42
Довідки (1).pdf
07 грудня 2019 20:42
Гарантия_14864.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ"

ТОВ "АМСТРУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМСТРУД" 21 210 000,00
UAH з ПДВ
21 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ" 24 423 000,00
UAH з ПДВ
24 423 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 10:41
МВС Колодчак.pdf
24 грудня 2019 10:41
ДФС АМСТРУД.pdf
08 грудня 2019 08:27
Електронний підпис
08 грудня 2019 08:27
Електронний підпис
07 грудня 2019 20:42
Транспорт Амструд.rar
07 грудня 2019 20:42
Накази Працівники.pdf
07 грудня 2019 20:42
Листи від власників.pdf
07 грудня 2019 20:42
Лист Дорбуд.pdf
07 грудня 2019 20:42
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
07 грудня 2019 20:42
Договір МТБ.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір лабораторія.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір Дорбуд.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір ДЕУ.PDF
07 грудня 2019 20:42
Договір Аркос.pdf
07 грудня 2019 20:42
Договір аналогічний.pdf
07 грудня 2019 20:42
Довідки (1).pdf
07 грудня 2019 20:42
Гарантия_14864.zip

Публічні документи

04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:02
Додаток 2.rar
04 грудня 2019 16:02
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
04 грудня 2019 16:02
Додаток 7.pdf
04 грудня 2019 16:02
Додаток 5.pdf
04 грудня 2019 16:02
Додаток 4.rar
04 грудня 2019 16:02
Додаток 3.pdf
04 грудня 2019 16:02
Додаток 1.rar
04 грудня 2019 16:02
Додаток 1 Досвід.rar
04 грудня 2019 16:02
гарантия_15046.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМСТРУД"

ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМСТРУД"
#39865269
Переможець 21 210 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМСТРУД"
#39865269
21 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2023 11:46
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 11:31
ДУ 13 Роз.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 11:30
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ13 ОПУБ.doc зміни до договору
12 грудня 2022 11:30
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 12:07
ДУ 12 Роз.pdf зміни до договору
02 травня 2022 12:06
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ12 Роз ОПУБ.doc зміни до договору
02 травня 2022 12:06
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 15:55
ДУ9 змина фінан.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:53
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ9 Роз ОПУБ.doc зміни до договору
16 грудня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 14:03
ДУ8 змина фінан.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:02
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ8 Роз ОПУБ.doc зміни до договору
27 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 14:00
ДУ7 змина фінан..pdf зміни до договору
20 вересня 2021 13:59
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ 7 Роз ОПУБ.doc зміни до договору
20 вересня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 16:21
ДУ6 зміна плану фінан, рекв Роз.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 16:20
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУРоз ОПУБ.doc зміни до договору
10 серпня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:56
ДУ4 змина фінан Роз..pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:55
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУРоз ОПУБ.doc зміни до договору
02 квітня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:45
ДУ3 ЕУРоз.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:45
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
21 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 16:06
ДУ1 ЕУРоз.pdf зміни до договору
27 січня 2020 16:05
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
27 січня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:28
Договір 11 01 ЕУРоз.pdf укладений
11 січня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №11/01- ЕУРоз від 11.01.2020 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/01-ЕУРоз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №11/01- ЕУРоз від 11.01.2020 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2021 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, порядку, що діяв до введення в дію цієї редакції Закону, та згідно з абз.2 п.5.1, абз.2 п.11.1 договору № 11/01 ЕУРоз від 11.01.2020 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.03.2022.»; - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 31.03.2022, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)» до Договору у новій редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника, викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA388201720344371015107095750 МФО 820172 Держказначейська служба України, м. Київ». 4. На підставі листа Підрядника від 26.03.2021 №9 викласти банківські реквізити Підрядника у Договорі у такій редакції: «р/р UA943052990000026003030100226 МФО 305299 в ПАТ КБ «ПриватБанк»».
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 11.06.2021 № 387 «Про передачу бюджетних призначень»: – відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУРоз (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)» до Договору у новій редакції, що додається; – у зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУРоз (далі – Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУРоз (далі – Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору від 11.01.2020 № 11/01-ЕУРоз (далі – Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2022 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, порядку, що діяв до введення в дію цієї редакції Закону, а також згідно з абз.2 п.5.1 та абз.2 п.11.1 договору №11/01-ЕУРоз від 11.01.2020 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.12.2022.»; - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 31.01.2023, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район))» до Договору у новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. На підставі положень ст. 631 Цивільного Кодексу України та у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, Сторони дійшли згоди встановити, що умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.04.2022.
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Розівський район)» до Договору № 11/01-ЕУРоз від 11.01.2020 (далі – Договір) у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із завершенням надання послуг по договору Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.9. у наступній редакції: «3.9. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 7 940 200,18 грн (сім мільйонів дев’ятсот сорок тисяч двісті гривень 18 коп) з ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 11/01-ЕУРоз
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 7 940 200,18
UAH (в тому числі ПДВ 1 323 366,70 UAH)