Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (прилади освітлювальні до електровозів та тепловозів)
Очікувана вартість
3 089 418,24 UAH
UA-2019-11-08-001696-b 19d4bdf1d48e4897876c1495be6bb49c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:17
Очікувана вартість: 3 089 418,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 447,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Світильники та освітлювальна арматура (прилади освітлювальні до електровозів та тепловозів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
438 штука
Прилади освітлювальні до електровозів та тепловозів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:09
740 ТД Прилади освітлювальні.doc
08 листопада 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:09
740 ТД Прилади освітлювальні.doc
08 листопада 2019 13:16
740 ТД Прилади освітлювальні.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000031 ● 77944f11c8644e958df3a87b5eb46947
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-11-08-001696-b 08.11.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-08-001696-b: Код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (прилади освітлювальні до електровозів та тепловозів) повідомляємо наступне. До тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 08.11.2019 (протокол № 740/1), зміни замовником не вносились. Файл з тендерною документацією був розміщений в електронній системі закупівель 08.11.2019 в 15:09 та повністю відповідає паперовому документу, затвердженому рішенням тендерного комітету від 08.11.2019 року, у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Заходи здійснені.

2020-12-24 14:10:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 статті 23, Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 статті 23, Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019) • усунуто

-

2021-04-30 14:21:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 3 087 535,20
UAH з ПДВ
3 087 535,20
UAH з ПДВ
Документи
Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю „Інтерконтракт” 3 089 280,00
UAH з ПДВ
3 089 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 3 089 360,88
UAH з ПДВ
3 089 360,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:12
Тех.pdf
22 листопада 2019 14:12
СТ 17.pdf
22 листопада 2019 14:12
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 14:12
Рахунок.pdf
22 листопада 2019 14:12
Працівники.pdf
22 листопада 2019 14:12
ПДВ 4ОПП.pdf
22 листопада 2019 14:12
Наказ Рішення.pdf
22 листопада 2019 14:12
Довідка про підприємство.pdf
22 листопада 2019 14:12
СТАТУТ_ІК_2018.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 15:04
технічна частина.pdf
22 листопада 2019 15:04
лист від лабораторії.pdf
22 листопада 2019 15:04
копії актів.pdf
22 листопада 2019 15:04
зразки паспортів частина 2.pdf
22 листопада 2019 15:04
зразки паспортів частина 1.pdf
22 листопада 2019 15:04
додаток 4.pdf
22 листопада 2019 15:04
додаток 2.pdf
22 листопада 2019 15:04
додаток 1.pdf
22 листопада 2019 15:04
Дилерський лист.pdf
22 листопада 2019 15:04
гост 17516.1-90.pdf
22 листопада 2019 15:04
гост 12.2.056-81.pdf
22 листопада 2019 15:04
гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 15:04
атестат про акредитацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю „Інтерконтракт”

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
Переможець 3 087 535,20
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
3 087 535,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:24
740 Договір.pdf укладений
17 грудня 2019 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 087 535,20
UAH (в тому числі ПДВ 514 589,20 UAH)