Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 3 089 418,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 447,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 15:09 |
740 ТД Прилади освітлювальні.doc |
08 листопада 2019 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2019 15:09 |
740 ТД Прилади освітлювальні.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000031 ● 77944f11c8644e958df3a87b5eb46947
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-11-08-001696-b 08.11.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-08-001696-b: Код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (прилади освітлювальні до електровозів та тепловозів) повідомляємо наступне. До тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 08.11.2019 (протокол № 740/1), зміни замовником не вносились. Файл з тендерною документацією був розміщений в електронній системі закупівель 08.11.2019 в 15:09 та повністю відповідає паперовому документу, затвердженому рішенням тендерного комітету від 08.11.2019 року, у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Заходи здійснені.
2020-12-24 14:10:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 статті 23, Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 статті 23, Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019) • усунуто
-
2021-04-30 14:21:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" |
3 087 535,20
UAH з ПДВ
|
3 087 535,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю „Інтерконтракт” |
3 089 280,00
UAH з ПДВ
|
3 089 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" |
3 089 360,88
UAH з ПДВ
|
3 089 360,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" #37859819 |
Переможець |
3 087 535,20
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 14:24
|
740 Договір.pdf | укладений |
17 грудня 2019 14:21
|