Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, витратні матеріали
Очікувана вартість
177 439,00 UAH
UA-2019-11-08-001448-a 4f17fb0f041843bd9b7d305eb37874af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамонтова Тетяна Михайлівна

+380444652413 PKTB.MAMONTOVA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081293
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. ІВАНА ФЕДОРОВА, 39
Контактна особа: Мамонтова Тетяна Михайлівна
+380444652413
PKTB.MAMONTOVA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:56
Очікувана вартість: 177 439,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
Картриджі, витратні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, Івана Федорова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 18:09
ТД картриджи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, додаток 2, можна запропонувати аналог, який відповідає технічним та якісним вимогам. Конкретна торгова марка чи модель мусить бути зазначена при поданні тендерної пропозиції відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації. Фізичні особи допускаються до участі в закупівлі на умовах визначених тендерною документацією пункт 1 розділ 5. Дякуємо!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001448-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 13 листопада 2019 15:00
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання листа-підтвердження від виробника товару
Шановний, Замовник!
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне:
у додатку № 2 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), а саме на підтвердження про право Учасника розповсюджувати витратні матеріали: 1. Надати листи, від офіційних представництв виробників товару в Україні, які підтверджують про право Учасника розповсюджувати витратні матеріали (крім позиції №6, 17 у зв’язку з невеликою її питомою вагою). В листах про право учасника розповсюджувати товар повинна міститись інформація про номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу».
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Картриджі, витратні матеріали) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.

Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови у додатку № 2 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), а саме на підтвердження про право Учасника розповсюджувати витратні матеріали: 1. Надати листи, від офіційних представництв виробників товару в Україні, які підтверджують про право Учасника розповсюджувати витратні матеріали (крім позиції №6, 17 у зв’язку з невеликою її питомою вагою), внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю (UA-2019-11-08-001448-a), затвердженої Рішенням тендерного комітету АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту», Голова тендерного комітету
О.О. Зародов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 13:12
1. Відхилити вимогу, залишити тендерну документацію без змін, та оприлюднити рішення
на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz, протягом одного дня з дня прийняття рішення відповідно до ч.1 ст. 10 Закону, процедури з предмету закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі, витратні матеріали)

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 174 788,00
UAH з ПДВ
174 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 176 998,00
UAH з ПДВ
174 779,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 177 193,20
UAH з ПДВ
174 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 177 438,44
UAH з ПДВ
177 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2019 12:52
ПРОПОЗИЦІЯ слб інк 176.pdf
22 листопада 2019 21:31
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 17:50
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:49
Довідка_МВС.pdf
29 листопада 2019 17:49
Довідка_ДФС.pdf
29 листопада 2019 16:19
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:19
Лист_пояснення.pdf
29 листопада 2019 10:12
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:11
Цінова пропозиція оновлена.pdf
22 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:34
Лист НР_ .pdf
22 листопада 2019 16:34
Лист Xerox_ .pdf
22 листопада 2019 16:34
Лист Canon_.pdf
22 листопада 2019 16:34
відомості з ЄДР.pdf
22 листопада 2019 16:34
аналогіч договір.pdf
22 листопада 2019 16:34
15 Довідка довкіл.pdf
22 листопада 2019 16:34
14 Лист згода Додаток 5.pdf
22 листопада 2019 16:34
13 Довідка про учасника.pdf
22 листопада 2019 16:34
11_Статут + Код доступа_з.pdf
22 листопада 2019 16:34
11 Довідка мат_тех .pdf
22 листопада 2019 16:34
10_Наказ_з.pdf
22 листопада 2019 16:34
10 Довідка про персонал .pdf
22 листопада 2019 16:34
09_Протокол_з.pdf
22 листопада 2019 16:34
8_Витяг_ЄДР.pdf
22 листопада 2019 16:34
08 Ст 17 .pdf
22 листопада 2019 16:34
7_Свідоцтво держ реєстрації.PDF
22 листопада 2019 16:34
07_Відгук.pdf
22 листопада 2019 16:34
06_Довідка про анал догов .pdf
22 листопада 2019 16:34
3_Свідоцтво ПДВ_з.pdf
22 листопада 2019 16:34
3_Витяг ПДВ_з.pdf
22 листопада 2019 16:34
01_Довідка про тех характ .pdf
22 листопада 2019 16:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:50
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:50
Xerox ВС Технолоджи_2019_ОК.pdf
22 листопада 2019 17:50
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 17:50
СТАТТЯ 17 ЗАКОНУ.pdf
22 листопада 2019 17:50
Проект договору погодження.pdf
22 листопада 2019 17:50
ПДВ.pdf
22 листопада 2019 17:50
Лист Canon_.pdf
22 листопада 2019 17:50
лист про санкції.pdf
22 листопада 2019 17:50
лист згода.pdf
22 листопада 2019 17:50
захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 17:50
Договір аналогічний.pdf
22 листопада 2019 17:50
Довідка про працівників.pdf
22 листопада 2019 17:50
Відомості договора.pdf
22 листопада 2019 17:50
19.1 Повноваження директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "ВС Технолоджі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 174 610,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 174 779,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:39
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Переможець 174 780,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
174 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 08:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:44
Доп. угода №1 до Договору № 4-61-19 від 10.12.19 (картриджі) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:04
Договор картридж.PDF укладений
10 грудня 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5. ст. 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2020 році, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі
Номер договору про закупівлю: 4/61-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 209 601,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 933,50 UAH)