Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація ліфта пасажирського з заміною ліфтового обладнання в під'їзді №1 житлового будинку №35 на вул Мазепи у м.Львові
Очікувана вартість
211 757,00 UAH
UA-2019-11-08-001401-a f0fa302238674d6eaa28b1860733449b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 211 757,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету м.Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Модернізація ліфта пасажирського з заміною ліфтового обладнання в під'їзді №1 житлового будинку №35 на вул Мазепи у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 30 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 17:24
dodatok_1_тех_вим.doc
08 листопада 2019 17:24
dodatok_2_-договір.doc
08 листопада 2019 17:24
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко 211 755,00
UAH з ПДВ
211 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 12:27
Технічні вимоги.pdf
14 листопада 2019 12:18
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 12:18
Аналогічний договір.pdf
14 листопада 2019 12:18
Інформація про обладнання.pdf
14 листопада 2019 12:18
Інформація про працівників.pdf
14 листопада 2019 12:18
Згода з умовами договору.pdf
14 листопада 2019 12:18
Технічні вимоги.pdf
14 листопада 2019 12:18
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ліфт-Еко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
Переможець 211 755,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:56

Документи

21 листопада 2019 17:55
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
211 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 17:55
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
12 грудня 2019 12:18