Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
268 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001399-b 2eab980b9ec6494bbfa91af3703079dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Кулик

+380973793889 andriykulyk1991@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЮРИДИЧНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26360701
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ПЛОЩА РИНОК, 1
Контактна особа: Андрій Кулик
+380973793889
andriykulyk1991@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:09
Очікувана вартість: 268 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Персональні комп'ютери, монітори, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 12:08
Технічна документація ПК 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 08 листопада 2019 23:09
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:15
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Нами в тендерній документації вказано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з посиланням "або еквівалент", оскільки посилання замовника лише на конкретну марку товару є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Тобто, замовником будуть розглянуті усі пропозиції, які подані з дотриманням вимог чинного законодавства та відповідають вимогам тендерної документації.
Уточнення по ТЗ
Дата подання: 11 листопада 2019 13:36
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:50
Доброго дня! Шановний замовник, просимо уточнити. По першому лоту ПК-2шт. потрібно, щоб у ПК були присутні і ССД і ХДД Seagate 1ТB? Все вірно?
Відповідь: Доброго дня. Так, все вірно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001399-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 листопада 2019 12:11
Умови
Шановний Замовнику!

Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «19. Документ, що підтверджує наявність власного сервісного центру у Львові з гарячою лінією підтримки 0-800.»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації івикластивимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.

Також тендерна документація містить наступне твердження: «3.2. Поставка Продукції Продавцем здійснюється відповідно наданої письмової заявки Покупця на адресу Продавця, протягом 2 календарних днів. Заявка повинна містити перелік номенклатури та обсяги поставки Продукції.»

Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 2 днів) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 12:48
Протоколом № 2 від 13.11.2019 року вимога задоволена
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001399-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 12 грудня 2019 13:26
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "Євро Клік"
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації, кожен з учасників у складі тендерної пропозиції повинен надати: "Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва в якому виробник підтверджує: - кваліфікацію постачальника (один або декілька кваліфікаційних критеріїв визначених ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».); - легальність ввозу на територію України та наявність офіційної гарантії на обладнання. Натомість, ТОВ "Євро Клік" у складі своєї тендерної пропозиції надали безліч різних сертифікатів, висновків та заключень (в тому числі від ТМ Konica Minolta та Powercom, котрі взагалі відсутні в предметі закупівлі), однак жодного авторизаційного листа, котрий є зовсім іншим документом, що видається виробником під кожну конкретну закупівлю окремо і містить щонайменше ідентифікатор цієї закупівлі, назву Учасника та підтвержує партнерський статус Учасника. З огляду на вищевказане, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Євро Клік".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 грудня 2019 13:46
Причина: відсутність невідповідності пропозиції Переможця вимогам тендерної документації

Документи

14 листопада 2019 12:48
протокол 2 13.11.2109.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-03-000004 ● bea6f84d5fcb479aad19f263da5f1388
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.01.2020 № 2

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.01.2020 № 2

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-001399-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „Євро Клік” 235 399,00
UAH з ПДВ
194 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 217 000,00
UAH з ПДВ
203 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 242 557,38
UAH з ПДВ
242 557,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2019 16:00
Технічне завдання.pdf
24 листопада 2019 16:00
Пропозиція.pdf
24 листопада 2019 16:00
Персональні дані.pdf
24 листопада 2019 16:00
Кваліфікаційні критерії.pdf
24 листопада 2019 16:00
Інші документи.pdf
24 листопада 2019 16:00
Відгуки.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:52
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:50
Проект договору (Додаток 4).pdf
22 листопада 2019 17:50
Лист-згода на обробку даних.pdf
22 листопада 2019 17:50
Довідка про наявність СЦ.pdf
22 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 17:50
ВПВ ст.17.pdf
22 листопада 2019 17:50
Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 17:50
Авторизаційний лист.pdf
22 листопада 2019 17:50
Info letter UKR 2019_TDB.PDF
22 листопада 2019 17:50
Authorized_letter_AOC_TDB_ЮДЛМР_211119.pdf
22 листопада 2019 17:50
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 04:57
Електронний підпис
25 листопада 2019 04:55
Таблиця відповідності.pdf
25 листопада 2019 04:55
Статут (нова редакція).pdf
25 листопада 2019 04:55
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „Євро Клік”

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „Євро Клік”
#39000921
Переможець 194 998,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ „Євро Клік”
#39000921
194 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:52
договір 143 від 23.12.2019.pdf укладений
23 грудня 2019 10:51