Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручки з логотипом НШСУ
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001350-a 60c972afaece48248a9852a26b1bbadf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Ірина Володимирівна

+380445970936 iawyer@nsj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна школа суддів України
Код ЄДРПОУ: 37451388
Вебсайт: http://www.nsj.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г
Контактна особа: Панасенко Ірина Володимирівна
+380445970936
iawyer@nsj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 16:46
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:46
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:54
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Ручки з логотипом НШСУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:42
договір поставки.docx
08 листопада 2019 16:42
ТД офісне устаткування та приладдя різне (ручки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Тех. задание
Дата подання: 16 листопада 2019 13:54
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:53
Пожалуйста уточните техническое задание: 1. Матеріал покриття глянець - глянец чистый глянцевый метал или лакированный метал, если лакированный то каким цветом? 2. Обробка деталей золото с гравіруванням - обработка каких именно деталей золотом и, что подразумевается под гравыруванням? 3.Возможно предоставления фото прошлогодних заказов или примерного фото. скажем из интернета, желаемого продукта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Матеріал, ручка вже має бути бордо з вставними елементами в золоті та глянці від виробника, а гравіювання логотипу НШСУ наноситься гравіювальною машиною.
Фото не можливо додати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОАЗИС УКРАЇНА" 50 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 52 794,00
UAH з ПДВ
49 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 12:11
Предложение.docx
27 листопада 2019 12:00
Предложение.docx

Публічні документи

26 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:15
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:15
Ф1, Ф2 3 квартал 2019.pdf
26 листопада 2019 14:15
Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2019 14:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 листопада 2019 14:15
Д-ка про надання зразків.pdf
26 листопада 2019 14:15
Відомості про підприємство.pdf
26 листопада 2019 14:15
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2019 14:15
висновок_ручки_Regal_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОАЗИС УКРАЇНА"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Очікує рішення 49 824,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:50
ТОВ "КОМПАНІЯ ОАЗИС УКРАЇНА"
#39564977
Відхилено 48 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:50

Документи

Документи

03 грудня 2019 11:50
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:49
Протокол розгляду
28 листопада 2019 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2019 11:53
Коментар щодо відміни: Відповідно до вимог ст. 31 Закону замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Документи:
03 грудня 2019 11:52
протокол відміни торгів