Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оформлення документів
Очікувана вартість
97 818,00 UAH
UA-2019-11-08-001160-c 2814a78d9e20431baa73b20db16642be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакарова Віталія Василівна

+380970345583 cbc.project2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центр інвестицій та розвитку Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 41003689
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, площа Миру, будинок 5
Контактна особа: Вакарова Віталія Василівна
+380970345583
cbc.project2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79130000-4: Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів


Якість відповідає державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 міс
Ціна за одиницю: 4658UAH без ПДВ
Офісні послуги з організації роботи з оформлення документів за діяльністю вищевказаного проекту, у тому числі складання необхідної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградів, площа Миру,4 каб 4,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 79131000-1 — Послуги з оформлення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з оформлення документів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

08 листопада 2019 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лупу А.В.
#2673319681
Переможець 97 818,00
UAH
08 листопада 2019 23:58

Документи

08 листопада 2019 23:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2019 00:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісні послуги з організації роботи з оформлення документів за діяльністю вищевказаного проекту, у тому числі складання необхідної документації. 21 міс 4 658,00
UAH