Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Долинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43314923 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12 |
Контактна особа: |
Барко Мар'яна 380960718508 tender_osvitamr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 669 776,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 29 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 15:38 |
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами:
- гарантійним листом про те, що учасник зобов’язується постачати товар, якісні характеристики якого відповідають державним стандартам, технічним вимогам, нормативно-технічним документам та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (копією декларації виробника та/або сертифікатів відповідності на товар та/або посвідченням про якість та/або висновком санітарно – епідеміологічної експертизи та/або ветеринарною довідкою та/або іншим документом, що підтверджує якість товару).
- довідкою в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
- копією експлуатаційного дозволу виданого на учасника торгів та/або копією документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер (в залежності від виду продукції).
Якісні посвідчення приймаються видані спеціальним органом, який уповноважений на видачу таких документів на замовлення учасника. Але головне - даний документ має підтверджувати якість і бути виданий спеціальним органом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-14-000013 ● 67d9282fa1d5454e80213a6d6456e1a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2019 № 60
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-11-08-001150-a 08.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 листопада 2019 17:09 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
14 листопада 2019 17:08
|
IMG_20191114_0001.jpg |