Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

94. Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000979-b e11ac94931ae469fb2fcdf50bfdc786e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 11:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 11:05
Початок аукціону: 15 листопада 2019 12:31
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м, Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:24
Додаток 1 зі змінами.docx
12 листопада 2019 10:24
документація.doc
08 листопада 2019 11:09
договір.doc
12 листопада 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:24
Додаток 1 зі змінами.docx
08 листопада 2019 11:09
Додаток 1.docx
12 листопада 2019 10:24
документація.doc
08 листопада 2019 11:09
документація.doc
08 листопада 2019 11:09
договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

опис товару
Дата подання: 11 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 12 листопада 2019 09:50
У переліку вказані загальні назви товару, без характеристик. Асортимент товару на ринку великий, ціни залежать від розмірів/матеріалу тощо. Це впливає на загальну суму закупівлі. . Наприклад, блок паперу для заміток можна покласти на 100листів, а можна на 1000. Уточніть, будь ласка, характеристики по наступних позиціях: 1 Папір в кубі білий - Яка кількість листів має бути? 100? 300?.. чи 1000? 2 Гумка комбінована - зазвичай виготовляють двох розмірів. Потрібні більші (60шт./уп.) чи менші (80шт./уп.)? 16 Стрічка канцелярська (клейка), 18мм та 17 Стрічка канцелярська (клейка) - 24мм - Намотка(довжина) 10м? 20м? 30м? 18 Стрічка пакувальна (скотч) 48мм - Намотка(довжина) 30м? 50м? 70м? 150?...230м? 20 Степлер (середній) - Ширина скоби 24мм? На яку кількість листів має бути степлер? В асортименті є на 8-100листів. Середній на 10,16 чи 20? Чи не принципово? 27 Маркер рожевий 28 Маркер зелений 29 Маркер жовтий 30 Маркер голубий - це має бути маркер для CD, для дощок, звичайний перманентний чи текстовий? Якщо не текстовий, то яка ширина лінії (може бути від 1мм до 4,6мм)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Будуть внесені зміни до документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Відповідно до технічних вимог предмета закупівлі. 2. Так, допускаємо. Ціна буде розглядатися за результатами Аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 7 501,98
UAH з ПДВ
7 501,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 11 682,11
UAH з ПДВ
11 682,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:42
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:40
Лист про неліцензування.pdf
14 листопада 2019 10:40
Згода з договором.pdf
14 листопада 2019 10:40
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 10:40
ЕКО5177_Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 10:40
ЕКО5177_Проект договору.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 09:37
документація.doc
14 листопада 2019 09:37
договір.doc
14 листопада 2019 09:37
счет_канц._КАБМИН_КОНЕЧНЫЙ.xls
14 листопада 2019 09:37
ФОП Богдан Т.doc
14 листопада 2019 09:37
СВІДОЦТВО_1.jpg
14 листопада 2019 09:37
СВІДОЦТВО.jpg
14 листопада 2019 09:37
лист-згода.doc
14 листопада 2019 09:37
ИНДИФИКАЦ..jpg
14 листопада 2019 09:37
договор поставки ТЕНДЕР.doc
14 листопада 2019 09:37
Довідка_сертифікат.doc
14 листопада 2019 09:37
Довідка.doc
14 листопада 2019 09:37
Довідка повноваж..doc
14 листопада 2019 09:37
довідка мат. бази.doc
14 листопада 2019 09:37
ВИТЯГ_1.jpg
14 листопада 2019 09:37
ВИТЯГ.jpg
14 листопада 2019 09:37
20170503_145017_HDR[5].jpg
14 листопада 2019 09:37
20170419_210538_HDR.jpg
14 листопада 2019 09:37
2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 7 501,98
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:42

Документи

21 листопада 2019 11:41
переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
7 501,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 11:41
переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:44
Договір.pdf укладений
28 листопада 2019 09:49