Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000965-b 0518f540e9b94fb7a435f8efac958f2a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мильо Тарас Богданович

+380322586886 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Мильо Тарас Богданович
+380322586886
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 11:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 11:13
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Богдана Хмельницького 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:08
Документація планшети скоригована.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні зазначені технічні характеристики, які вимагаються Замовником, щодо закупованого обладнання. Також в технічному завданні зазначено, що технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. Якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму - мається на увазі "або еквівалент". В разі подачі еквіваленту товару, учасником подається порівняльна характеристика товару відповідно до товару зазначеного в технічному завданні. Також в технічному завданні зазначено, що учасник повинен чітко зазначити фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання такої вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Також повідомляємо, що до закупівлі допускаються як платники ПДВ так і платники єдиного податку. Оцінка пропозицій буде здійснюватись починаючи від найнижчої ціни за підсумками аукціону, незалежно від форми оподаткування, до кінцевої ціни не платника ПДВ 20% додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 11:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:40
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 10:40
Сервіс_центри.pdf
14 листопада 2019 10:40
Таблиця відповідності.pdf
14 листопада 2019 10:40
Проект договору.pdf
14 листопада 2019 10:40
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 10:40
propozitsiya_ 120000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 120 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 10:38

Документи

19 листопада 2019 10:38
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:37
рішення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій