Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі (картотека під формат А5, А6, полиця 1000x400 підсилена та стелаж 920x460x2280h (6 полиць ДСП)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000850-a ● f2bbdf00ef9746de93dbc24583bc95a1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37405111 |
Вебсайт: | http://shev.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24 |
Контактна особа: |
Островська Ганна Вікторівна 280442342586 ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Детальний опис товару, виконання робіт, послуг: відповідно до технічного завдання, Умови оплати: оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Кількість: картотека- 6 шт.,полиця- 32 шт.,стелаж-10 шт.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг: 5 днів після підписання угоди
Адреса доставки/виконання робіт: вул. Д.Щербаківського, 49. Відповідальна особа Рубан Ігор Леонідович, телефон :(044) 246-43-16
Розгорнути
Згорнути
Період поставки/виконання робіт/надання послуг: 5 днів після підписання угоди
Адреса доставки/виконання робіт: вул. Д.Щербаківського, 49. Відповідальна особа Рубан Ігор Леонідович, телефон :(044) 246-43-16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04111, Україна, місто Київ, Київ, вул.Щербаківського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 14:42 |
Технічні вимоги.doc |
08 листопада 2019 14:42 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
08 листопада 2019 14:42 |
Технічні вимоги.doc
|
||
08 листопада 2019 14:42 |
Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:05
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учаснику, під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель.Пропозиції будуть розглядатися у порядку визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" #14311749 |
Переможець |
62 148,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
УХЛ-МАШ картотека.pdf | укладений |
29 листопада 2019 15:17
|