Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (картотека під формат А5, А6, полиця 1000x400 підсилена та стелаж 920x460x2280h (6 полиць ДСП)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000850-a f2bbdf00ef9746de93dbc24583bc95a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Островська Ганна Вікторівна

280442342586 ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Вебсайт: http://shev.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Островська Ганна Вікторівна
280442342586
ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Детальний опис товару, виконання робіт, послуг: відповідно до технічного завдання, Умови оплати: оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Кількість: картотека- 6 шт.,полиця- 32 шт.,стелаж-10 шт.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг: 5 днів після підписання угоди
Адреса доставки/виконання робіт: вул. Д.Щербаківського, 49. Відповідальна особа Рубан Ігор Леонідович, телефон :(044) 246-43-16
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04111, Україна, місто Київ, Київ, вул.Щербаківського, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:05
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учаснику, під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель.Пропозиції будуть розглядатися у порядку визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 62 148,00
UAH з ПДВ
62 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 11:36
Технічні вимоги.pdf
15 листопада 2019 11:36
Статут УХЛ-МАШ від 16.04.2019 р..pdf
15 листопада 2019 11:36
Пропозиція.pdf
15 листопада 2019 11:36
Опис до Cтатуту.pdf
15 листопада 2019 11:36
Контракт_Парамзін О.Ю..pdf
15 листопада 2019 11:36
Контракт_Голова Правління.pdf
15 листопада 2019 11:36
Інформація про компанію.pdf
15 листопада 2019 11:36
Договір 19.pdf
15 листопада 2019 11:36
Договір 19-08.2019.pdf
15 листопада 2019 11:36
Довідка щодо УкрСЕПРО.pdf
15 листопада 2019 11:36
Доверенность №1 Григор.pdf
15 листопада 2019 11:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 11:36
Виписка з ЄДРЮОтаФО-П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Переможець 62 148,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:24

Документи

18 листопада 2019 15:23
Протокол_46 картотека.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
62 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:23
Протокол_46 картотека.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
УХЛ-МАШ картотека.pdf укладений
29 листопада 2019 15:17