Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015 - Комп’ютерне обладнання (KVM-перемикач Т 4-портовий USB в комплекті, монітор, комплект дротовий миша+клавіатура) (в рамках проекту «Технічного переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021»)
Очікувана вартість
5 136,00 UAH
UA-2019-11-08-000593-b 5de98096d203409880a051162e2edb36
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Канцедал Алла Богданівна

0678273015 ALLA.KANCEDAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Канцедал Алла Богданівна
0678273015
ALLA.KANCEDAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 5 136,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
KVM-перемикач Т 4-портовий USB в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Комплект дротовий миша+клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару згідно поданих накладних.Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 10:19
ТД.docx
08 листопада 2019 10:19
Додаток 3 - Проект договору поставки.docx
08 листопада 2019 10:19
Додаток 2 - Лист пропозиція.docx
08 листопада 2019 10:19
Додаток 1 - Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:33
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- Згідно «Технічного завдання» до документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель: «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим у Документації). Надання еквіваленту допускається лише за згодою з Покупцем і не повинно відображатись на загальній вартості обладнання.
Посилання Покупцем в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробника, торговельну марку або тип обумовлено проектно-кошторисною документацією «Технічне переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк. 43021».
- Пунктом 6 розділу III Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 та Додатку 4 до цієї тендерної документації».
- Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 5 136,00
UAH з ПДВ
5 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 15:22
Доки ЧП Шульц.rar
13 листопада 2019 10:34
Витяг з реэстру.jpg
13 листопада 2019 10:34
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 5 136,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:02

Документи

15 листопада 2019 15:02
Рішення №111.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
5 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2019 15:02
Рішення №111.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №646 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 12:17
Договір№608.pdf укладений
03 грудня 2019 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 608
Договір:
Номер додаткової угоди: 646
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 136,00
UAH