Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Тернопільської обласної лікарні "Хоспіс" (заміна дверних і віконних прорізів та капітальний ремонт системи теплопостачання) за адресою с. Плотича, вул. Глибочецька, 5, Тернопільського району (Коригування)
Очікувана вартість
287 900,00 UAH
UA-2019-11-08-000465-c 13e41972eb2b4515908df4451548046d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Тернопільської обласної лікарні "Хоспіс" (заміна дверних і віконних прорізів та капітальний ремонт системи теплопостачання) за адресою с. Плотича, вул. Глибочецька, 5, Тернопільського району (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47704, Україна, Тернопільська область, Плотича, вул. Глибочецька, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після реєстрації цього Договору в органі Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник, у разі необхідності Замовник вправі перерахувати Генпідряднику аванс у розмірі до 30% від загальної вартості робіт. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт КБ-2в у відповідності до затвердженого кошторису та норм ДСТУ протягом десяти банківських днів з дня підписання акту про виконані роботи в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

08 листопада 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Львівське спеціальне науково-реставраційне проектно-виробниче управління "Львів-реставрація"
#02498049
Переможець 287 900,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:59

Документи

08 листопада 2019 12:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 13:06
договір 19 Хоспіс.pdf укладений
08 листопада 2019 13:02