Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи протипожежного захисту частини приміщення конференц зали Тернопільської обласної ради за адресою вул. Грушевського, 8 в м. Тернополі
Очікувана вартість
593 093,00 UAH
UA-2019-11-08-000231-a f8940cf0401445db892b794267d9af74
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту частини приміщення конференц зали Тернопільської обласної ради за адресою вул. Грушевського, 8 в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після реєстрації цього Договору в органі Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник, у разі необхідності Замовник вправі перерахувати Генпідряднику аванс у розмірі до 30% від загальної вартості робіт. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт КБ-2в у відповідності до затвердженого кошторису та норм ДСТУ протягом десяти банківських днів з дня підписання акту про виконані роботи в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

08 листопада 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВАЛК"
#40682650
Переможець 593 093,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:22

Документи

08 листопада 2019 11:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 13:05
договір 18 протипожежні роботи.pdf укладений
08 листопада 2019 13:01