Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмети довгострокового користування для установ - Комплект додаткового обладнання (спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти - канцтовари)
Очікувана вартість
9 992,00 UAH
UA-2019-11-08-000142-c a7dff3daa8344cd48249d1a4bb259ad4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карташова Марина Євгенівна

0676454389 kartashovamarina11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорiзька обл., МЕЛІТОПОЛЬ, вул.І.Алексєєва буд.5
Контактна особа: Карташова Марина Євгенівна
0676454389
kartashovamarina11@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 23:00
Очікувана вартість: 9 992,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Предмети довгострокового користування для установ - Комплект додаткового обладнання (спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти - канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72364, Україна, Запорiзька область, КОСТЯНТИНІВКА, вул. Маяковського, б. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 10:16
Канцтовари_Ресурсна кімната.doc
08 листопада 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 10:16
Канцтовари_Ресурсна кімната.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 7 904,70
UAH з ПДВ
7 904,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:03
Пропозиція.pdf
12 листопада 2019 17:03
ПДВ зав.PDF
12 листопада 2019 17:03
Витяг ЄДРПОУ заверен 230919.pdf
12 листопада 2019 17:03
Банк про відкр рах 0111.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 7 904,70
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:15

Документи

14 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:03
img081.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
7 904,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:03
img081.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:59
договор 317.PDF укладений
26 листопада 2019 14:59