Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екрани
Очікувана вартість
14 700,00 UAH
UA-2019-11-08-000080-b 2dffb23f14904472a2e39cdc8c9a2353
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антонюк Наталя

+380322394731 lvivfranko107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Антонюк Наталя
+380322394731
lvivfranko107@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 08:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 09:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 11:41
Початок аукціону: 14 листопада 2019 14:12
Очікувана вартість: 14 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Університетська.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 32351200-0 — Екрани

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 08:44
ЧИСТИЙ ДОГОВІР (2).docx
08 листопада 2019 08:44
оголошення екрани проек..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-000080-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство Кадр, Код ЄДРПОУ:23271204
Дата подання: 27 листопада 2019 10:09
Перегляд рішення про дискваліфікацію
Приватне підприємство "Кадр" звертається до Замовника «Львівський національний університет імені Івана Франка» з проханням переглянути рішення тендерного комітету про дискваліфікацію у закупівлі UA-2019-11-08-000080-b. Звертаємо увагу, що згідно з тендерною документацією в пункті 9.4." Учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що не має судимостей та ін." не вказано, що учасник повинен надати додаткове документальне підтвердження у вигляді довідки. Окрім того, підписавши цінову пропозицію, форма якої встановлена Замовником, наше підприємство погоджується зі всіма викладеними вимогами Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 15:44
Згідно наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (надалі Порядок)розділ 2 п.2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Разом з цим повідомляємо, що п. 4 Порядку передбачено можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Звернення щодо роз'яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів.
Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Кадр 14 500,00
UAH з ПДВ
13 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 14 694,00
UAH з ПДВ
13 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 11:40
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:58
довідка.pdf
13 листопада 2019 10:57
лист гарантія новий товар.pdf
13 листопада 2019 10:57
лист гарантія поставки.pdf
13 листопада 2019 10:57
лист гарантія_1.pdf
13 листопада 2019 10:56
технічні характеристики.pdf
13 листопада 2019 10:55
проект договору.pdf
13 листопада 2019 10:54
цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 10:54
паспорт.pdf
13 листопада 2019 10:53
Інформація_учасника.pdf
13 листопада 2019 10:51
Витяг_єдин_под.pdf
13 листопада 2019 10:51
Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 10:51
Виписка-ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 11:22
Оновлена цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 11:40
kadr_svidotstvo.Pdf
12 листопада 2019 11:40
Статут.PDF
12 листопада 2019 11:40
Свідоцтво платн ПДВ.PDF
12 листопада 2019 11:40
Наказ на директора.PDF
12 листопада 2019 11:40
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
12 листопада 2019 11:40
Довідка взяття на обл.PDF
12 листопада 2019 11:40
витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2019 11:40
технічні х-стики.pdf
12 листопада 2019 11:40
Пропозиція.pdf
12 листопада 2019 11:40
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 11:40
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

Приватне підприємство Кадр

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3181010709
Відхилено 7 500,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 10:54
Приватне підприємство Кадр
#23271204
Відхилено 13 997,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:54
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 13 998,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 17:02

Документи

21 листопада 2019 10:54
img645.jpg

Документи

26 листопада 2019 15:54
img711.jpg

Документи

03 грудня 2019 17:01
img802.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій