Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екрани
Очікувана вартість
14 700,00 UAH
UA-2019-11-08-000080-b ● 2dffb23f14904472a2e39cdc8c9a2353
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Антонюк Наталя +380322394731 lvivfranko107@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 09:39 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 11:41 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 14 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Університетська.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 32351200-0 — Екрани
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 08:44 |
ЧИСТИЙ ДОГОВІР (2).docx |
08 листопада 2019 08:44 |
оголошення екрани проек..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000080-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство Кадр, Код ЄДРПОУ:23271204
Дата подання: 27 листопада 2019 10:09
Перегляд рішення про дискваліфікацію
Приватне підприємство "Кадр" звертається до Замовника «Львівський національний університет імені Івана Франка» з проханням переглянути рішення тендерного комітету про дискваліфікацію у закупівлі UA-2019-11-08-000080-b. Звертаємо увагу, що згідно з тендерною документацією в пункті 9.4." Учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що не має судимостей та ін." не вказано, що учасник повинен надати додаткове документальне підтвердження у вигляді довідки. Окрім того, підписавши цінову пропозицію, форма якої встановлена Замовником, наше підприємство погоджується зі всіма викладеними вимогами Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 15:44
Згідно наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (надалі Порядок)розділ 2 п.2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Разом з цим повідомляємо, що п. 4 Порядку передбачено можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Звернення щодо роз'яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів.
Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.
Разом з цим повідомляємо, що п. 4 Порядку передбачено можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Звернення щодо роз'яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів.
Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА |
7 500,00
UAH з ПДВ
|
7 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство Кадр |
14 500,00
UAH з ПДВ
|
13 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
14 694,00
UAH з ПДВ
|
13 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА #3181010709 |
Відхилено |
7 500,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 10:54
|
Приватне підприємство Кадр #23271204 |
Відхилено |
13 997,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:54
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
13 998,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:02
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій